Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettvåra-vänner-djuren-natur
Läst 861 ggr
stina63
1

Dålig sommar ?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 4
Förhandsgranskning av bild 2 av 4
Förhandsgranskning av bild 3 av 4
Förhandsgranskning av bild 4 av 4

Ja nog har vi haft en dålig sommar. Men vi har haft sol ändå. Men jag är glad att jag inte levde år 1867. För då var de en dålig sommar.
Snön va< kvar långt in på midsommaren. De började så väldigt sent. Och när skörden hade växt upp då slår frosten till allt blev förstört. Många som utvandrade från Sverige då. Och många länder hjälpte Sveriges Norrland med mat

Så vi har kanske haft en okej sommar ändå.. Lite sol lite mer regn men sommaren kom ändå😃

Dokumentären kan man se på svt play som heter satans år

Afturelding
1

Brist på varmt och sol behöver ju dock inte betyda att det varit en dålig sommar 🙂 Jag tycker det har varit helt perfekt! Men snö på midsommar vill man väl kanske inte ha 😉

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

stina63
0

Skönt Afturelding - När jag hade semester då regnade nästan hela semestern. De var inte roligt. Men man var ledig de var skönt

Maria
1

Jag bryr mig egentligen inte så mycket om vädret men jag föredrar ju värmen. Jag deppar däremot inte om det regnar och är kallt utan tar det som det är.

Vad som är synd denna sommaren är att trädgården har tagit stryk. Vissa saker växer bra medan andra hade behövt mer sol och värme.

/Maria

aggeelin
1

Här har det varit fint de två sista veckorna och prognosen lovar fint i två till!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

stina63
0

Dom sista veckorna har varit fina.

flisan708
1

För min del tycker jag att det varit en helt okej sommar. Gillar inte stekheta somrar heller. Sedan gillar jag förhösten som är nu. Det är lite mysigt nu.

stina63
0

Har ni sett dokumentären som ja har länkat till?väldigt intressant se hur de var innan