Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettfritid-och-hobby
Läst 1102 ggr
[Sisa2]
0

Vid datorn !

Att Ni gillar att sitta vid datorn märks ! Läste någonstans att den vanligaste tiden människor sitter vid datorn är runt midnatt. Vid vilken tid på dygnet sitter Du mest här ?

Choklad
0

På morgonen, innan min som vaknar.

U R us

_Fisken
0

När som helst. Morgon, lunch, kväll, natt. Datorn stimulerar mig. istället för soduko (eller vad det nu heter) så ger jag mig in bland dess program och styr o ställer.

Fridaaaa
0

När som :) Dock sällan vid datorn efter kl 24. Då är det paddan eller mobilen i regel :) Om jag är vaken ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[HelwardMann]
0

Jag är långtidssjukskriven, och har en väldigt oregelbunden dygnsrytm, så det kan bli precis när som helst.

[[Narwayn]]
0

Är aktiv både dagtid och på kvällen :)

[peter54]
0

När som helst på dagen när jag tar paus från uteverksamheten eller på kvällarna när jag inte har något annat för mig.

Maria
0

Eftersom min laptop står på köksborden för det mesta så brukar jag ta en titt med jämna mellanrum när jag är hemma.

Jag eller vi brukar lägga oss ganska tidigt när vi jobbar så att surfa vid midnatt händer nästan aldrig.

/Maria

Cristine
0

Eftersom jag har som #4 en väldigt oregelbunden dygnsrytm så kan jag sitta när som helst.

Det som är oregelbundet just nu är mina  stunder jag kan komma ut på nätet, har haft problem länge med mina modem.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Tarotstollan
0

Mest mellan 19- 05. Är nattuggla av stora mått!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Afturelding
0

Oftast mitt på dagen.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Carrosh
0

Lite närsom jag är hemma, och lite beroende på hur jag jobbar. Har jag mina nattpass och ledig innan och efter så sitter jag oftast här på natten då. Det låter inte överdrivet mycket, om min sambo kan sova. 🙂 Annars blir det under eftermiddagen, under min lediga tid.

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

fotokrafs
0

Sitter väldigt sällan vid datorn. Använder mobilen, och det kan bli när som..

[Sisa2]
0

Nu behöver man ju inte sitta vid datorn…finns andra alternativ !    🙂

[peter54]
0

#13 För de flesta, men inte för mig som inte kan hantera pekskärmar 🙂

annia1
0

Sällan jag är inne på förmiddagen för då sover jag. Annars så varierar det, men är väl mest kvällar och nätter, har den bärbara framför tv så använder datorn och tittar på tv samtidigt.

.

flisan708
0

Är jag ledig kollar jag datorn / mobilen på morgonen. Annars en stund på kvällen. Använder mest mobil eller surfplatta numera. Laptopen åker fram när räkningarna ska betalas.

Intehärutandär
0

Dygnet runt. Datorn sitter jag sällan vid, så det varierar beroende på om den är ledig eller ej.

aggeelin
0

Numera mest via mobilen. Lite när som helst det passar.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet