Godmorgon 16 juni
Godmorgon på er.
Nu var jag sådär veckovill en bra stund idag också. Jag trodde det var söndag och hittade inte min man. Kollade i förrådet som nog är hans älsklingsplats för han har gjort det till en miniverkstad.
Nu har jag fattat att det är tisdag och jag är ledig och min man har gått till jobbet såklart.
/Maria
Och jag har försovit mig! :( På väg till jobbet nu. Det blir nog bra men lite irriterande.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#1 Haha, men tar man sig tid att logga in här för att tala om att man har försovit sig innan man går till jobbet så kan det ju inte vara nån brådska direkt 😂
God Morgon LK. 👍
Jag vet aldrig i vilken dag jag lever, får nästan alltid titta efter.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Go'morron🙂
Nog är man lite nyvaken-virrig i bland Maria.
Idag ska jag umgås med barnbarnet så jag hoppas solen tittar fram bakom molnen så småningom.
Ha en fin tisdag allihopa🌺
God morgon
Ingen sol ute idag bara moln ser ut som de ska regna. Men jag är ledig semester så jag njuter ändå. Funderar på gå på museum dessa dagar de är tråkigt väder. Bra passa på då
Ha en skön tisdag
God förmiddag 🙂
Här har varit soligt tills nu, det mulnar på. Blåser ordentligt gör det också, 15 grader. Ska försöka få upp stolpar idag, men det funkar bara om regnet håller sig undan.
#2 Det kan ju vara så att man kanske sitter på ex. bussen på väg till jobbet och trots att man har försovit sig så kör ju knappast bussen fortare och man hinner skriva av sig.😉
/Maria
#7 Ja det har du ju alldeles rätt i. Så långt tänkte inte jag :)
God morgon.
Har sovit till nu eftersom jag arbetat natt.
Solen tittar fram i dag och det är skönt. Hoppas hoppas vi slipper mer snö nu.
:) Nu åker jag inte buss men jag hade vansinnigt bråttom och var klar att åka - då fick jag veta att mitt planerade möte var framflyttat två timmar! Vips så var jag två timmar rikare!
Ibland löser sig vissa saker automatiskt. Härligt.
/Maria
Nu har jag nästan kommit in för dagen, jag har lite ormmat på upptining, men efter utfodringen ska jag gå och lägga mig. Fick ordning på stolpfästena, vägt in dem och dragit fast ordentligt. Det var mer komplicerat än jag trodde och tog mer än två timmar.
Sedan har jag kapat upp stolparna, men bara hunnit få en på plats. Mycket urtag för reglar i stolparna, så det tar sin tid att få stil på dem. Svårt att jobba själv också, att både hålla i stolpen i upprätt läge i fästet och dra fast den med bult är knepigt.
Hejsan !
Fullt upp idag, har inte hunnit in förrän nu. Hoppas Ni haft en bra dag och att Ni nu har en fin afton ! 🙂
Här började det mulet men eftersom jag sov brydde jag mig inte om det men när det började smattra på sovrumsfönstret som om någon stod utanför och kastade sten, var jag ju tvungen att gå upp och titta. Det haglade så fruktansvärt att vaktmästaren som höll på och klippa gräset fick stänga av gräsklipparen och ta skydd i en trappuppgång!😮
Jag kröp ner och fortsatte att sova!😴 När jag vaknade ordentligt sken solen för fullt och det gör den fortfarande även om den är på väg ner nu!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
#11 det är bra när saker löser sig av sig själv! Det är så förargligt att komma för sent.