Godmorgon 8/6
Godmorgon!
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Tittar in lite fort och säger godmorgon innan jag måste börja göra i ordning. Bussen går åtta och sen är jag på resande fot till 18 😉Men det ska bli kul, även att åka tåg. Nu för tiden finns det ju internet, när ögonen börjar gå i kors av all läsning…
/Rebecca
God morgon!
Det är tydligen något jag missat..vart ska du dåå?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#2 Jag ska först till Lund, och sen Köpenhamn ikväll. Stannar kvar i söder ett par dagar, och sen åker jag till Dalarna direkt efter 🙂
/Rebecca
Godmorgon! Först var här sol men nu ser det ut att ladda för regn snart - och jag laddar för jobbet!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
God morgon !
Regnet fortsätter falla från himlen…så trött på detta regnande !!!!
Dagens planer är att packa upp efter helgens resa och sen ett besök på mitt " nya " jobb, där jag börjar på torsdag. Spännande…
Vad fyller Du dagen med ? 🙂
God middag godmiddag i stugorna
De är så skönt vara ledig även om jag saknar solen. Men jag är ledig kan hämta upp ny kraft
Spännande Sisa du ska börja nytt jobb. Lycka till
Jag sitter här under täcket. Kyligare här inne än där ute. Får se vad dagen bjuder på, Behöver fixa till lite här i huset
Hejhej! Vi väntar på middagsgäst, för en enkel tomatsoppa med hembakt bröd. Det ska bli trevligt. Här är det varmt, nästan kvavt och växlande molnighet.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

God middag! Här är det solsken, varmt i solen men kyliga vindar i skuggan. Blir spännande att se hur midsommarvädret blir. Fortsatt fin dag.
God eftermiddag 🙂
Hemma från dialysen, det har regnat till och från hela dagen, men just nu är det uppehåll. Hoppas på min lediga morgondag, det står i tidningen att det ska bli fint väder här. Då plockar jag fram fyrhjulingen och släpkärran och börjar flytta grus.
# 9
Kul med fyrhjuling ! 🙂