Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettbilder-musik-och-film
Läst 475 ggr
[Sisa2]
0

Mammamia

filmen alltså…visas på TV ikväll !

Har Du sett den ?

Jag gillar ABBAs musik jättemycket och såg filmen första gången på bio. Efteråt stod biopubliken upp och klappade händerna !    🙂

ChristineL
0

Älskar den! Såg också originaluppsättningen från London i Stockholm, helt fantastiskt!

Fridaaaa
0

Japp sett den. Men inte mycket för filmer där de sjunger mycket. Men annars bra 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Cristine
0

Har aldrig sett någon film, inte ens på TV.🙂

Jag vet att jag är en konstig prick,.😉

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jag älskar film och har sett ganska mycket men inte denna. Kanske beror det på att jag aldrig gillat ABBA särskilt mycket.

/Maria

aggeelin
0

Är inte så förtjust i ABBA. Filmen en liten lätt som för mig räckte att se en gång. Jag har däremot det filmen Commitments minst sex gånger, det musikalen i London och lyssnat på musiken hur mycket som helst. Soulmusik!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Tarotstollan
0

Ja, sitter och tittar nu. Har sett den flera ggr innan och jag  älskar ABBAs musik!👍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[Sisa2]
0

Bra skådespelare, härlig musik och en jättefin plats, där filmen spelas in.  Dessutom en hel del humor…det gör att man blir glad !

Tycker jag !    😃

citytjejen
0

Nu kommer jag här och förstör genom att tycka och säga att jag inte alls är speciellt förtjust i den filmen 🙂Dock föredrar jag den framför live-musikalen som jag såg på Cirkus i Stockholm. Den var som en buskis tyckte jag och sånt tilltalar inte mig. Hade fått biljetter i födelsedagspresent och trodde jag skulle tycka bättre om den än jag gjorde. Dock gillar jag Abbas musik ska sägas!

/Christina

[peter54]
0

Jag tror inte att vi kommer att titta på Mammamia, den känns inte som en film för oss. Senast såg jag Zodiak tillsammans med vår pojke i lördags. En film om en seriemördare byggd på verkligheten. Riktigt bra, men läskig.