Mammamia
filmen alltså…visas på TV ikväll !
Har Du sett den ?
Jag gillar ABBAs musik jättemycket och såg filmen första gången på bio. Efteråt stod biopubliken upp och klappade händerna ! 🙂
Älskar den! Såg också originaluppsättningen från London i Stockholm, helt fantastiskt!
/Christine
Japp sett den. Men inte mycket för filmer där de sjunger mycket. Men annars bra 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har aldrig sett någon film, inte ens på TV.🙂
Jag vet att jag är en konstig prick,.😉
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Jag älskar film och har sett ganska mycket men inte denna. Kanske beror det på att jag aldrig gillat ABBA särskilt mycket.
/Maria
Är inte så förtjust i ABBA. Filmen en liten lätt som för mig räckte att se en gång. Jag har däremot det filmen Commitments minst sex gånger, det musikalen i London och lyssnat på musiken hur mycket som helst. Soulmusik!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ja, sitter och tittar nu. Har sett den flera ggr innan och jag älskar ABBAs musik!👍
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Bra skådespelare, härlig musik och en jättefin plats, där filmen spelas in. Dessutom en hel del humor…det gör att man blir glad !
Tycker jag ! 😃
Nu kommer jag här och förstör genom att tycka och säga att jag inte alls är speciellt förtjust i den filmen 🙂Dock föredrar jag den framför live-musikalen som jag såg på Cirkus i Stockholm. Den var som en buskis tyckte jag och sånt tilltalar inte mig. Hade fått biljetter i födelsedagspresent och trodde jag skulle tycka bättre om den än jag gjorde. Dock gillar jag Abbas musik ska sägas!
/Christina
Jag tror inte att vi kommer att titta på Mammamia, den känns inte som en film för oss. Senast såg jag Zodiak tillsammans med vår pojke i lördags. En film om en seriemördare byggd på verkligheten. Riktigt bra, men läskig.