Vanor
Tar Du med Dej mobilen eller nåt annat då Du går på toa ? 😉
Ibland, när nr 2 ska uföras åtminstone, vill jag alltid ha någon form av läsning, trist annars att bara sitta där 😃 Mobil eller tidning, någon enstaka gång har datorn följt med in haha.
/Christina
Har ofta mobilen i fickan så den brukar med in hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nä, aldrig. Mobiltelefonen ligger oftast på något bord någonstans. Jag orkar inte ha med mig den hela tiden.
Nej, nej. Aldrig på toa haha😃
/Maria
Min telefon har jag i byxfickan, så den är alltid med. Jag har en tio år gammal mobiltelefon, vill ha det så eftersom jag inte kan använda pekskärm. Det innebär att min telefon används enbart till att telefonera med och jag har därmed ingen anledning att ta fram telefonen om det inte ringer.
Det händer ibland.
Det varierar.. Har jag en kass kista så vill jag ha något som fördriver tiden.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
Bra svar..haha..på en ganska tokig fråga ! 😃
Sällan. Brukar sällan behöva sitta särskilt länge ändå. 😃
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
Jag har alltid haft med något läsbart till toan
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Ibland, om jag har fickor.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag har sällan mobilen på överhuvudtaget när jag är hemma. Och in på toaletten kommer den definitivt inte. Däremot ligger det alltid korsord och penna inom räckhåll för den som behöver sitta en längre stund. Fast egentligen är det bara jag som är korsordsfantast. Sambon läser hellre reklamblad eller Biltemakatalogen. Vår trettonårige son däremot har allt för ofta med sig mobilen på toa och försjunker i något spel. Gissa om vi får banka hårt på dörren ibland!😃
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Intressanta skitvanor får man ju säga ändå, att folk är så olika till och med i ett sådant här sammanhang 😉
Jag skulle aldrig få för mig att ta med mig läsning eller skrivdon in på toa. Om jag mot förmodan tar mer än ett par minuter på mig därinne, ägnar jag tiden åt att fundera över eller planera någon verksamhet eller något projekt. Samma sak gör jag när jag åker eller kör bil eller far med annat färdmedel. 🙂
Har alltid några böcker, tidningar eller svåra Sudokus liggandes där inne.
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
På sommaren tycker jag att det är trivsammast på ett gammalt hederligt utedass. Där brukar det sitta gamla affischer på väggarna man kan titta på - eller så ligger där en serietidning från "nittonhundrakallt".
Måste säga en sak; den här tråden är helt underbar. Jag älskar diskussioner om helt oviktiga saker. En sån här tråd går knappast att hitta på någon annan iFokussajt. LK är unikt.🙂
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Tar aldrig med mobilen på toa. när jag är ensam har jag dörren öppen och sitter och tittar ut genom fönstren i hallen Annars sitter jag och filosofeerar eller som Peter….. planerar.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Ibland. oftast om jag ska vara där en längre stund och väntar meddelande eller liknande. Min man däremot MÅSTE ha mobilen med sig på dass. Han kan vara där lääänge. Hör ofta skratt därinne när han kollar på klipp.
# 15
Så glad jag blir..att Du gillar tråden ! 🙂
och…det här är ingen skitsak,
härliga historier ! 😉