Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 545 ggr
[Sisa2]
0

Livet !

Att jag varit borta härifrån en längre tid, beror mycket på att jag haft en jobbig period i mitt liv.

Har Du några perioder i Ditt liv, som Du inte vill ha tillbaka…perioder som av olika skäl varit jobbiga ?

[Heike]
0

Hej Sisa  och välkommen tillbaka,roligt att se ett bekant ansikte dyka upp igen 😎

Jo självklart finns såna perioder i ens liv som man inte alls önskar tillbaka men samtidigt så har dom också vart viktiga lärdomar som man kan ta med sig under livets gång och det både på ont och gott så får man lärdomar av allt hur svårt eller enkelt det än kan vara.

Det finns alltid sånt man ångrar i sitt liv men också sånt som man kan känna stolthet med så oavsett vad det är får man erfarenhet,lärdom och förhoppningsvis en ny insikt i allt 🌺

MaxFlickan
0

Tiden på högstadiet. Fy fanken.

"Be sure you put your feet in the right place, then stand firm."  Abraham Lincoln

Medarbetare på Finland Ifokus och Multikulturellt Ifokus.

Intehärutandär
0

Visst har jag det. Barndomen och en del av vuxenlivet som präglat av elaka människor. Nu; saknaden av min dotter och att inte få ha henne och kanske inte kunna få fler barn heller pga min kropp.

Maria
1

Javisst har jag det.

Saker som fortfarande är svåra att prata om och att bearbeta. Att få en hjärntumör är ingenting mot det när jag mådde som sämst.

Jag har däremot ett väldigt positivt sinnelag så jag försöker att inte låta det påverkar mig negativt.

/Maria

Cristine
0

Att sitta i rullstol är ingen höjdare precis men jag avskyr att prata om sjukdomar  och gör det  bästa av det jag har,,,,skulle inte vilja ha tillbaka den första tiden då jag hade ont och ett stort kallbrandssår till råga på allt.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[Sisa2]
0

Gäller ju att se det positiva med allt, även under livets mindre bra perioder!    ❤️

Bara att bita ihop och gå vidare….

[peter54]
0

Oj, sådant har funnits med mig hela livet, under långa perioder har det varit varje dag åratal i sträck, numera kommer det och går, men jag tacklar det och går vidare. Det måste jag ju, annars blir jag ett offer och det vägrar jag vara.

[Sisa2]
0

Bra Peter,

tänk så olika människor är !