Nyårslöfte
Är det något som du tänker förverkliga nästa år och är det ett nyårslöfte?
ja vil jrna ha ett nyårslöfte men kan inte koma på nåt. Vad ska ni andra ha??? Tar jerna emot tips. O helst inte altför svårt.
Nej jag tänker inte avge några nyårslöften.
Jag har gjort det en enda gång och det var för snart 4 år sedan då jag slutade röka. Det var egentligen inför en operation men passade bra i tiden därför blev det ett nyårslöfte,.
Jättesvårt att tipsa men allmänna saker som att leva mer miljövänligt, promenera mer, skänka en slant till behövande eller liknande?
/Maria
Jag kommer att ha samma nyårslöfte som det här året. Att jag ska prova att laga många nya maträtter!
Det har varit ett gott och roligt nyårslöfte!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Brukar ha ett stående löfte varje år; att inte ge några löften! (Man bryter dem bara ändå).
Hela idén med löften tycker jag känns lite svår. Det är inte alltid man lyckas hålla på dem, så jag har börjat med att sätta upp mål istället. Inte nödvändigtvis till nyår, men jag brukar väl hålla lite koll på de mål jag satt upp och utvärdera, se ifall något kanske ändrats eller så. Det är lättare att nå mål man sätter upp, och man slipper den stora pressen att man "måste" följa det man "lovat". Jag blir iaf lite mer motiverad av mål än löften.
\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!
tack maria för förslagen 🙂men ja har entligen komit på VAD ja ska ha för nyårslöften 🙂o det kens riktit BRA det ja bestemt. Förut hade ja en läkare i linköpign för epelpesin men hon är med forskare o tilhör man inte det landstignet så får man inte sen när det är klart ha kavr hene. O mitt nyårslöfte bli att alldrig nånsin je upp hopet om o få tillbacka hene (ja jilar hene o hon är den betsa läkarn ja nånsin haft (om ja inte bli frisk för då behövs ju ingen doktor såklart. Men det komer ju nya lagar jemt o så lenge det jör det fins det shans kenner ja. DET ska bli mit nyårslöfte 🙂.
Nej, inget nyårslöfte. Och jag tar nya året som det kommer. Men planer och mål finns, det gör det alltid.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Vet inte.. har förhoppningar men vågar inget lova. Ska försöka ut i motionsspåret var 3e dag istället för som nu två gånger i veckan
Planer finns alltid, men inga nyårslöften 🙂
Inga löften bara mål
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.