Gomorron 26/9
Tjusigt utanför fönstret, molnen håller på att dra sig undan och jag hoppas på att få se solen. Vindstilla för ovanlighetens skull. Önskar er en ljuvlig dag
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Godmorgon!
Hoppas att du får sol och slipper vind Cristine!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Godmorgon! Nu är det äntligen fredag! :)
Godmorgon
Jag sov lite för länge men helt okej jag hinner ändå, Har en jobbhelg framför mig.
Önskar er alla en skön fredag
God förmiddag! Kom hem igår, resan hem blev jobbig. Tvättade allt igår så det är klart. Idag blir en lugn dag för min del. Behöver handla mat osv. Funderar på att ta itu med fönstren i helgen. Haft en jättebra resa med sol och massa spännande möten. Älskar verkligen Grekland, Rhodos stad var verkligen kul. Inte varit där på 10 år. Underbar stad med mycket att se. Ha en trevlig fredag!
God afton 🙂
Just hemkommen från veckans sista blodbad. Här är blåsigt som bara den och det blir värre imorgon påstås det. Imorgon vid den här tiden kommer min fru och våra barn hem från sin Rhodosvecka. Då blir det liv i kåken igen 😃
Ja, här blåser det rejält!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Gokväll!
Jaha. . . .vad har jag gjort idag? Knappt jag kommer ihåg, men det har varit fullt upp i alla fall. Monterat huvudströmbrytare på T 24:an är nog jobbet jag är mest nöjd med.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!