Snart höst!
Ja, hösten kommer vare sej man vill eller inte..men den kan bli fin den oxå. Har Du några planer inför hösten ?
Skolan börjar igen i höst. Annars inga direkta planer. Försöker att inte planera så långt framåt, då är risken bara att man blir besviken ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Inga direkta planer mer än att min man ska göra färdigt uterummet. Det kom en bruten arm ivägen😉
/Maria
Den främsta planen är att komma in ännu mer i mitt nya jobb. Och så ska jag motionera mer och vi har några projekt för vårt hem, hyllor ska upp och väggar målas bland annat!
/Christina
Planer och planer. . . Ska tillbringa mycket tid i skogen med mina hundar, särskilt spännande att se vad den nya duger till. Och så är målet att skjuta en ännu en björn tillsammans med en nyfunnen vän.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Har inga planer direkt men det ska bli kul med lite mer ork (jag tillhör dem som känner sig sjuka av högsommarvärmen)
Multi vad?
Å. Än en månad sommar kvar, enligt kalender. Å, ofta är det meterologisk sommar långt in i september. Så jag stannar kvar i den känslan än ett tag :)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Hösten är portad här..vi ska ha en varm augusti månad och september har vi bett om finväder
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Bra Cristin!! Jag säger detsamma!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
Jag ska ha semester 4 veckor från mitten av september, en höstplan. Sen ska jag fortsätta väva i höst. Gillar hösten med alla vackra färger så det ser jag fram emot.

Ser fram emot hösten, ska installera mig i mitt nya hem på en ny plats, spännande🙂
Jag njuter av varje årstid! 🙂
Kommer hjälpa barnet med skolan, allt vad jag kan då han börjar Åk 9 o ska komma in på det program han önskar. Sedan hoppas jag att magen fortsätter växa o mår bra. Höst är inget för mig annars, är årets ständiga inkörsport för vinterdepression. Jag kommer längta till nästa vår o d-vitamin igen.