Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 247 ggr
[Sisa]
0

Snart höst!

Ja, hösten kommer vare sej man vill eller inte..men den kan bli fin den oxå. Har Du några planer inför hösten ?

Fridaaaa
0

Skolan börjar igen i höst.  Annars inga direkta planer. Försöker att inte planera så långt framåt, då är risken bara att man blir besviken ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Inga direkta planer mer än att min man ska göra färdigt uterummet. Det kom en bruten arm ivägen😉

/Maria

citytjejen
0

Den främsta planen är att komma in ännu mer i mitt nya jobb. Och så ska jag motionera mer och vi har några projekt för vårt hem, hyllor ska upp och väggar målas bland annat!

/Christina

Anders 50
0

Planer och planer. . . Ska tillbringa mycket tid i skogen med mina hundar, särskilt spännande att se vad den nya duger till. Och så är målet att skjuta en ännu en björn tillsammans med en nyfunnen vän.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Spöket
0

Har inga planer direkt men det ska bli kul med lite mer ork (jag tillhör dem som känner sig sjuka av högsommarvärmen)

Multi vad?

aggeelin
0

Å. Än en månad sommar kvar, enligt kalender. Å, ofta är det meterologisk sommar långt in i september. Så jag stannar kvar i den känslan än ett tag :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Cristine
1

Hösten är portad här..vi ska ha en varm augusti månad och september har vi  bett om finväder

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

aggeelin
0

Bra Cristin!! Jag säger detsamma!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flisan708
0

Jag ska ha semester 4 veckor från mitten av september, en höstplan. Sen ska jag fortsätta väva i höst. Gillar hösten med alla vackra färger så det ser jag fram emot.

Toyan
0

Ser fram emot hösten, ska installera mig i mitt nya hem på en ny plats, spännande🙂

[Ztevo]
0

Jag njuter av varje årstid! 🙂

Intehärutandär
1

Kommer hjälpa barnet med skolan, allt vad jag kan då han börjar Åk 9 o ska komma in på det program han önskar. Sedan hoppas jag att magen fortsätter växa o mår bra. Höst är inget för mig annars, är årets ständiga inkörsport för vinterdepression. Jag kommer längta till nästa vår o d-vitamin igen.