Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthälsa-och-harmoni
Läst 345 ggr
Cristine
0

Magsjuka

Jag har alltid undrat vad man gör om man plötsligt känner att magen börjar vrida och vända på sig  och man är mitt i stan t.ex eller går vid ett rapsfält och inte vet  var närmaste toa finns eller det finns ingen alls?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[TanatosNyx]
0

mitt på ett rapsfält hade jag hellre skalat av mig brallorna än gjort på mig. På stan blir det däremot lurigare..

Anders 50
0

Den dagen den sorgen! 😃 Ute i naturen är det ju inget problem såvida det inte är en massa folk inom synhåll. I stan måste man ju uppsöka en toa, annars blir det ju 800 kr (?) i böter.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[Sisa]
0

Man måste ju släppa det man inte kan hålla i!! Har aldrig råkat ut för detta, men visst är det viktigt med offentliga toaletter. Minns då vi stannat vid en rastplats i Tyskland. Där kom en bil, ut hoppade två tjejer…sprang ner på åkern med varsin toarulle i handen. Då gick åt mycket fnitter!

Intehärutandär
1

Jag skulle nog gå utan trosor efter. :) Åt andra hållet har ju skett många ggr. Kräktes hela förra graviditeten, så många buskar, husknutar, diken m.m. har jag umgåtts med.

stina63
0

Usch fy Ingen rolig tanke, Men nog kan de hända, Får hoppas affärerna har toa som man kan låna..

Maria
0

Här i Göteborg så är det väldigt dåligt med offentliga toaletter så för några år sedan så är restauranger och cafeer tydligen tvungna att upplåta sina toaletter.

/Maria

Cristine
0

#6  Det tycker jag är bra för vissa saker kan man inte styra över

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.