Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 223 ggr
Maria
0

Jag behöver kläder

Nu är detta inget tiggarbrev😃

Jag är bara i behov av en del klädesplagg som linnen bomull. Några långärmande bommulströjor.

Kanske någon topp men annars kan man väl kalla det baskläder.

Har ni något tips om något ställe på nätet som kan tänkas ha liknande?

/Maria

Fridaaaa
0

Kollat H&M och Bonprix? De brukar ha baskläder så att säga🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Ingen aning. Borde då inte skriva här :)   jag vill se det jag köper. Elloskatalogen handlade jag ur när barnen var små och vi hade svårt att komma till affärer. Jag tror fortfarande att den är ok.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[Sisa]
0

Handlar inte så mycket på nätet…Cellbes kanske ?

aggeelin
0

Om du inte ska handla på nätet så såg jag att Åhlens ha rea. De hade linnen för 30 kronor och en massa t-tröjor i olika färger.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

M A N I N A N
1

Finns grupper på fb där man ger bort saker man inte behöver. Där kan man även efterlysa saker som man själv behöver. Sök på "Ge och ta" så kommer det upp flera grupper som är belägna på olika ställen i landet. Den grupp jag är med i är sluten, vet inte hur det är med övriga. Jag vet att du bara vill ha tips på var man kan köpa kläder, och att du inte tigger, men jag passar ändå på och tipsar om dessa fb-grupper. Det kan vara någon annan som är intresserad.

Maria
1

#5 Tack för tipset men även när det kommer till sådana sidor så är det inget för mig.

Jag är ju inte så klädintresserad och jag vill att det ska gå fort och lägga ner tid på att sitta och leta går bort😉

/Maria