Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 342 ggr
Cristine
0

Det senaste

Har du alltid det senaste när det gäller teknik     javascript:nicTemp();eller andra saker?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Fridaaaa
0

Det finns det inte pengar till.
Men har en relativt ny bärbar dator, dock inte allra senaste då den är 1½ år gammal ungefär. 

Inte senaste iphonen men den duger

Ipad har vi, vann dock sambon annars hade vi inte haft råd att köpa

Nyinköpt tv i höstas tror jag det var, relativt senaste.

Just det, xbox one har vi, det är den senaste inom det.

Men har det vi behöver, behöver inte vara det allra senaste hela tiden då hade man fått byta sup i ett och det är extremt onödigt när det fungerar osv.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
0

Häftigt… sådan skulle man ha åkt i väg till jobb med, hehe,

Fridaaaa
0

#0 Skulle jag aldrig betala xD

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

flisan708
0

Har inte alltid det senaste. Har fortfarande tjock tv i vardagsrummet, den byts ut när den går sönder. Samma gäller laptopen och andra grejer. Det som jag dock är mycket svag för är mobiler. Förbokade nya Samsung mobilen.

Anders 50
0

Nej! Har inget behov av "det senaste". Klarar mig fint ändå, lägger pengarna på annat kul. (fast jag har GPS-pejl till hundarna 😉)

Är snart den enda i bekantskapskretsen som inte har en smartphone.

Men varför ska jag ha en sådan?  Ge mig ett skäl??? (brukar jag svara)

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

Jag har en vanlig gammal mobil, jag gav bort min XPERIA

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Maria
0

Jag använder min mobil väldigt mycket.

Anteckningsbok, almanacka, minneslappar, larm och påminnelser. Den har blivit oumbärlig faktiskt.🙂

/Maria

zabelle
0

#5 För att den har suverän kamera som är billigare än en systemkamera (man dessutom kan ringa ifrån den 👍😃 )
Så har den ju GPS… jag hittar knappt hem utan den 🤫

Zabelle   

Anders 50
1

#8 Har bra kamera…Har GPS i min icke smarta fån.  😃

zabelle
0

#9 👍

Zabelle   

[Rödluvan]1
0

#9 Du bär alltid med din kamera alltså?

Afturelding
0

Nej. Det ska bara fungera så är jag nöjd. Köper aldrig nya saker om de gamla fungerar.

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Anders 50
0

#11 Ja, eftersom den sitter i mobilen så följer den med automatiskt. 😉

[Rödluvan]1
0

# 11Fast oftast är kameean bättre i nyare telefoner.

[peter54]
0

Jag har bara åldersstigna grejer. Min dator är en iMac från 2007, uppdaterar allt som går hela tiden förstås, men den är lite långsam med dagens mått.

Min telefon är en gammal Nokia som man kan ringa med och skicka sms, det är ungefär allt. Frugan och barnen har smartfåns, men jag vill inte ha någon eftersom jag inte kan använda den för mina problem med händer och fingrar.

Kameran i telefonerna passar inte mig. Jag fotar mest fåglar och andra djur och ofta på långa avstånd. Då måste jag ha systemkameran med 300 mm-objektiv på. Jag har alltid kameran med mig när jag ska ut, till och med när jag bara går till vedbacken.

Intehärutandär
0

Näh, det senaste har vi inte - men det vi behövt har vi köpt. Har en tjock-teve i vardagsrum. Två små platta gamla sovrummen, en mikro från 80-talet, datorer som (inte funkar ) är 10 år gamla. Det nyaste vi köpte var ett nytt Xbox till barnet, för det begagnade gav upp och det inte fanns begagnade att köpa till jul. Förhoppningsvis håller det nyare längre.

fotokrafs
0

Nä… teknik, kläder, inredning mm.. vi är sååå ute Vi kör på våra gamla grejer så länge de funkar Det nyaste jag har är min "smarta" telefon från förra sommaren, den duger så bra för mig att jag har skippat datorn helt de senaste månaderna. Maken får ärva min stationära dator istället, jag tror den är från 2007 men tror den duger bra även för honom. Mobilen har kamera men tycker inte den är så bra.. nu tar jag dock fluminstagram-bilder med den ändå :)