Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 374 ggr
Mooniq
4

Livet leker - igen!

Efter ett totalt bakslag med dejtandet i vintras så har jag nu sprungit på en jättego kille. Vi har gemensamma bekanta och vi kom underfund om att vi har promenader som gemensam faktor. Han har hundar och jag försöker gå bort lite övergödning.. så vi bestämde att bli promenadkompisar för 4 veckor sen - tja, det sa nog bara bang o så blev det vi två.. Har helt plötsligt ett behov av 48-timmarsdygn för tiden räcker inte riktigt till men jäklar va kul tillvaron är för tillfället..

så - efter regn kommer solsken - stämmer nog 😃

så nu när jag försöker att landa lite så har jag nog lite tid med iFokus igen.. 

jätteskönt med ljusare tider - väntar på vår, sol och frösådd!

Häpp ☀️😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Stallmima
1

Grattis!  Vad roligt, jag hoppas verkligen positiv energi smittar av sig på många nu i vår  🌺

Farwuq
1

Grattis.

🏆

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

zabelle
1

#0 Jag önskar er båda lycka till! Härligt när man träffar rätt person och kemin stämmer!

Zabelle   

Anders 50
1

Gammal nyhet 😉men Grattis igen! 🌺

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Mooniq
0

tack allesammans.

jaa, o jag är ju en trögnissa av gigantiska mått, tyckte själv att jag INTE behövde dejta fel karl i vintras, det tog styggt i själen men nu är det historia och jag har stora förhoppningar om att Stefan kan bli kvar i mitt liv - länge. Vi är som två öppna böcker mot varann, pratar om allt  - både lätt o svårt, skratt o gråt. Han har sitt bagage och jag mitt - så vi pratar mycket och det finns stor förståelse från båda håll.. 😃

känns bra, helt enkelt.. 😍☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
1

#5 Härligt att vara kär❤️

/Maria

snigelpiga
1

Grattis ! 

🙂