Veranda ... balkong.
Nu kan man sitta ute och fika på balkong eller veranda,,vad har du?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inget av det. Gräsmatta 😉 Men inte tagit fram utemöblerna än ifall det blir ett mer bakslag i vädret.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Det är väl någon vecka till, innan vi ska" ställa tillbaka" utemöbler o visare 😃
Grannarna kallar min uteplats för dansbana.., 😛
iår har jag bara suttit vid bordet i växthuset,
i lä för både vind o regn
snart så…😎
penke
#2 Vi ska ställa fram klockan en timme lördag/söndag 29/30 mars 🙂 Natten däremellan.😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Trädäck eller vad man ska kalla det med markis över.
/Maria
Inglasad stor balkong, Dock håller vi på att flytta och den lägenheten har ingen balkong😢men man kan ju alltid gå ut med en kaffekopp och sitta på bänk eller filt
Vi har en liten täppa och det går snart att sitta på terrassen, där är det tak och lite lä.
Zabelle
Har inte tänkt tanken på att sitta ute och fika än. Även om det har varit +12 någon dag så har vinden varit iskall.
Har veranda, men blir det fika utomhus så väntar jag tills det blir sommar och varmt och då i trädgårdsmöblerna.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Balkong och jag längtar efter värmen så jag kan sitta där.
Farstu + veranda har jag. Solen ligger på farstun/framsidan större delen av dagen.
Har en balkong och en uteplats utanför uterummet. Uteplatsen eller verandan används mest.
Var rädda om varandra
Är det fint väder solen skiner då sitter jag inglasade altanen i stugan, Härligt härligt
Inglasad balkong har vi. Använder den året runt.
#3 (jagveeet)
jag vill helst bara kalla sommar-tid för ..normal tid 😃
penke
27 grader nu på balkongen