Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketttävlingar-lek-och-spel
Läst 448 ggr
Maria
4

Yesss !

Ikväll var jag riktigt bra på frågorna "På spåret" Äntligen. Jag hade nästan börjat misströsta då jag varit så dålig de sista programmen.

Tänk vad lite TV kan göra😃

/Maria

fatcat
0

Duktigt!! Inte sett ett avsnitt av "på spåret". Är den serien bra?🙂

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

Maria
0

Bland det bästa som finns på TV tycker jag🙂

/Maria

Fridaaaa
0

Länge sedan jag såg det nu, tyckte det var betydligt bättre när Ingvar Oldsberg var programledare och Björn satt som domare. Fixar inte riktigt Kristian Luuk och han, Fredrik heter han va?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

Åh, jag tycker programmet fick ett riktigt lyft när Luuk och Lindström tog över.

Tänk så olika man tycker😉

/Maria

aggeelin
0

Jag tycker också att programmet lyft med nya programledare. stort lyft.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Här är en till som tycker som Frida. Tycker Ingvar och Björn var bättre. De var mer folkliga på något vis.

Jag har aldrig gillat Luuk och Lindström i något sammanhang, kan inte säga varför riktigt.

Tror jag sett alla programmen denna gång men kan inte skryta med att jag fått höga poäng. Men klämde faktiskt en 10-poängare en gång i början av den här serien men glömt vilket resmål det gällde, minns att ett lag klarade på 10 också.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
1

Tycker Ingvar och Björn var bättre.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

fatcat
0

Luuk måste visa mer personlighet.. Alltid upplevt honom som ganska allvarlig eller spänd på något sätt. Ungefär som att han endast följer ett manuskript..🤦‍♂️

"If anything can go wrong, it will." - Murphys Law

[Mustangcab]
0

Håller med de som gillar de ny programledarna. De är faktiskt bättre än de gamla. Jag tog Kalmar på 10:an, det kan bero på att jag är uppvuxen inte så långt därifrån😃

Fats de blandade ihop sillen och strömmingen😂

susiemicelind
0

Grattis Humlan..jag gillade både det gamla radarparet och det nya..kollar ibland men inte varje fredag…😃

susiemicelind fd JereMina Skämtar

Mirinda
0

Gillar Lindström bättre än Luuk. Men gick det, så skulle jag gärna se att det gamla radarparet kom tillbaka. De var så härligt samspelta och jag gillade humorn.

Var jättedålig idag. Dubrovnik visste jag knappt vilket land det ligger i.😊 Fast Kalmar fixade jag faktiskt på Kalmar Nyckel och unionen.

Nu har ju OS börjat, så det är skönt med lite annat att se ibland. Jag tittar gärna på vissa grenar och särskilt om svenskarna har chans att ta medalj. Men det kan bli lite väl mycket sport och tyvärr en hel del runt-i-kring-snack som känns onödigt.

Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare

Maria
1

Dubrovnik tog jag på 10:an men jag har ju varit där så det är kanske fusk😉

/Maria

Mirinda
1

#12 Det är väl inte fusk att vara berest och därtill snabbtänkt.👍

Anders 50
1

Jag gjorde lumpen i Kalmar med klarade ändå inte frågan förrän när nyckeln nämndes.

Men åkte aldrig tåg dit…. 😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
0

Oftast är det ju ren tur att det handlar om just det man kan. Jag klarade musiken bra också vilket brukar vara svårt tycker jag.

/Maria

aggeelin
0

He he, musiken var lätt för den kunde jag! :)

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mirinda
0

Min enda chans att glänsa i TV-soffan här hemma är i frågorna som följer på "Vart är vi på väg". Där kan jag, som är hyfsat allmänbildad, oftast svara bättre än resten av familjen.

Tarotstollan
0

Jag kan inte ens titta på programmet för jag blir yr och illamående av tågscenerna!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!