Vinet
Har du bytt till annat sedan de varnade för vinet, eller har du informerat dej väl.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Här sitter en trög person. Har troligen missat nån tråd.
Här sitter två lata personer o slappar. Med varsitt glas vin bredvid sig.
Var rädda om varandra
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Hade ingen aning men å andra sidan köper jag vin så sällan så jag behöver inte vara orolig, (tror jag). Har dessutom aldrig köpt någon av dessa 10 listade viner!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
Jag dricker inte vin🙂
/Maria
Nej det var ju så överdrivet. Ett av vinerna de sa innehöll bekämpningsmedel var JP Chenet men för att komma upp i de gränsvärden EU satt så måste man dricka 500liter JP Chenet per dag och då har man nog större problem än bekämpningsmedel.
Skulle tippa att man hittar bra mycket högre halter bekämpningmedel + miljögifter i färska vindruvor (och andra frukter och bär i matbutiken), växter suger upp allt som finns i marken och luften det är normalt, så släpper vi ut bilavgaser, använder elektroniska apparater med miljöfarliga ämnen, använder hushållskemikalier mm. så kommer våra frukter och grönsaker även innehålla sånt.
jag dricker inte vin (eller alkohol i överhuvudtaget) och läser sällan på expressen
l'm back
Dricker varken vin eller läser kvälls?tidningar.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jag dricker inte heller vin, så det där påverkar inte mig 🙂
Dricker inte vin och ytterst sällan alkohol, då jag har barnet hemma alltid.
Jag har fortsatt att dricka vin i samma lagoma doser! Älskar vin🙂
/Christina
Vi dricker vin i lagom dos - lite lagom vin är gott till maten eller till en liten bit ost.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet