Bra hallmöbel - tips?
Hade behövt en bra hallmöbel med bra förvaring som inte tar allt för mycket plats (långsmal hall). Kollat på jysk och IKEA redan. Någon som har tips vart man kan köpa det? Till vettiga priser, inte råd med allt för dyrt, max 500kr helst. Även kollat lite på loppisar men inte funnit något bra. Max 120-125 cm lång.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag hittade en på blocket billigt. Den hade dock fel färg så jag håller på att renovera den :)
He he tänkte skriva Blocket men hann inte!🙂
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Kolla om det finns någon byggåtervinning i närområdet. Där brukar det gå att göra fynd.😉
Secondhander kan ha fina/välvårdade..
eller bättre pris om ju gör som Hera, fräschar till den själv ..
penke
#1 Håller utkik på blocket men inte hittat något inom rimlig körväg tyvärr.
#3 Tror inte det finns det tyvärr, och nja tycker inte sånt verkar så "fräscht" i regel eller vad man ska säga.
#4 Kollar på loppisar då och då men inte funnit ännu.
Jag är inte mycket för att renovera upp möbler och så, finns inte tid, plats eller intresse för det tyvärr.
#5 Man får skura och ev måla, men det gör man ju gärna om man får tag i förvaring till en hall för 500:- 😉
Det är nog lika fräscht/ofräscht som på loppis.
#6 Nja jag har ingen plats tyvärr för att måla möbel nu när det är höst, nämligen ingen möjlighet att göra det inne (inte så gott om plats samt marsvin och kaniner i ett av rummen så kan inte måla om den i det rummet, hallen är för liten för sånt tyvärr).
Jag är lite anti sånt där att ta från såna ställen, lite forbi eller vad man ska säga tyvärr, spelar ingen roll att jag skurar😉
Inte omöjligt att få tag på för 500 kr på andra ställen heller 😉
Har man djur kan man tapetsera möbeln!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#8 & #9 Fint!
Jag har dock aldrig tapetserat i hela mitt liv 😉
Och katterna skulle nog gilla att klösa på det skulle jag tro om det är tapet på 😉