Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 574 ggr
[Sisa]
0

50!

Några av oss härinne har fyllt 50..några kanske ska snart ?

Resa bort, gå på krogen, party hemma eller annat ?

Vad gjorde Du / tänker Du göra ?    Glad

[LucyInTheSky]
0

Min älskade mamma blir 50 i Juli. Funderar på att samla in pressent pengarna från släkten och bjuda henne och pappa på en resa. Finaste pappa fyller 50 i Januari nästa år så kan ju slå ihop det.

zabelle
3

Jag hade stor fest hemma på 50 års dagen,
Dagen efter gifte vi oss i Rådhuset, åt en god middag med våra vittnen innan vi flög iväg till Cypern på semester.
SkrattandeSkrattandeSkrattande

Zabelle   

[GunillaF]
1

Jag jobbade som vanligt den dag jag fyllde 50. Tyckte inte att den var något mer att fira än någon annan födelsedag.

Maria
1

Jag hoppas att det går obemärkt förbi. Jag gillar andra födelsedagar men inte min egen.

/Maria

[cherstin]
1

Nej, firade inte 40 eller 50 och kommer inte att fira 60 heller,

Finns ingen anledning….

stina63
1

50 Den åldern finns inte hos mejSkrattande… Dröjer väldig  väldigt länge till nästa år hundrande Tungan ute men Om man ska gå efter pappren så är det nästa år,

Men jag kommer inte fira mer än vanlig kalas som vanligt,

Anders 50
5

Jag rymde till Jämtland! Lärde mig äta surströmming på kuppen!

När jag kom hem så hade jaktkamrater varit här med en lift och satt upp en stor banderoll 15 meter upp mellan två av de stora Askarna, knutit fast en massa plastflaskor på el-kablarna i luften och som jag senare begrep…gödslat gräsmattorna!

Gräset fick jag klippa var tredje dag den sommaren! Skrattande

Banderollen var fastsatt med grova snören, de lyckades jag skjuta av med salongsgeväret, gick väl åt 100 skott ungefär! Skrattande

Grejerna som hängde i snören på elkablarnalyckades jag bränna av med en gasolbrännare som jag monterat på en lång stång. Knutarna sitter dock kvar än! Skrattande

Lagom skämt tycker jag! Och de inblandade har fått igen! Skrattande

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Maria
1

#7 Haha, vilken historiaSkrattandeFörvånad

/Maria

[peter54]
3

Jag fyllde 50 i december 2004. Vi hade stor baluns med alla grannar, alla mina kompisar och en hög gemensamma kompisar. Det var över 50 pers och vi hade hela gräsmattan full av bilar.

Bara en gång har vi haft så mycket folk här på en gång och det var när min fru tog läkarexamen, men då var det sommar och vi hade hela gräsmattan full av bord istället för bilar.

pius314
1

Jag tycker man ska ta alla chanser att få ha lite kalas. :-) Själv har jag nyss-ish firat 40. Fest med 40 vänner och bekanta, får väl hoppas jag har dessa (och kanske 10 till) kvar som vill fira mig när jag blir 50…

• Tillräckligt bra är perfekt! -
Intehärutandär
1

Mamma fyllde 50 år, 2011 och vi närmaste (Jag, min son, bror, mormor och karl) åt mat hemma och tårta på det. Det var det. Samma som då hon fyllde 40 år.

chik
0

Haaaa. 890 Det var du värd. Haaaa 😃'😃

När jag fyllde femtio så bjöd ungarna mig på middag i gbg o så fick jag gå till en frisör.Andra frisören som jag har varit på i hela mitt liv..Sen när vi kom hem var det vänner här som hade ordnat till fest..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Jessicahagstrom94
0

Mamma fyllde 50 i år, vi åkte på en dagstur med båt :)

Pappa fyller 50 nästa år, kanske borde man göra nåt för honom med?

citytjejen
0

Nu har ju jag ett tag kvar till 50, men nästa år fyller jag 39 och då ska jag ha stor fest för att fira min sista 30-nånting-födelsedag!

/Christina

stina63
1

Eftersom jag har fyllt 50 redan i januari så firar jag de nu i november med att resa två veckor till kanarieöarna