Ifrågasatt
Jag är inte längre så ifrågasättande, som jag var för några år sedan. Jag bär numera på ett lugn, som ger mej styrka i att jag kan anpassa mej. Jag säger förstås ifrån, om något inte känns bra..men jag har inte längre något behov, av att hävda min rätt.
Är Du det..ifrågasättande ? 🤔
Ibland, beror på vad det gäller 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
# 1 Då undrar jag..när ifrågasätter Du..om vad ? 🙂
#2 Svårt att svara på, beroende på ämne och situation 🙂
Jag är nyfiken!! Sambon tror ofta att jag är ifrågasättande när jag bara är nyfiken!
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
# 3 Kul att se Dej, Frida..hur mår Du ? ❤️
#5 Jag mår prima 🙂 Mycket i skolan, samt jobb, djur mm men det går! 🙂 Hur är det själv? 🙂🌺❤️
# 4 Vad är egentligen skillnaden ? 🙂
# 6 Fint att höra att Du mår bra, även om Du har mycket att stå i. Jag tror att Du gillar det Du gör.
Jo tack, jag mår bra! 🙂
#8 Ja ibland blir det så 🙂 Så skönt att sätta sig här, slappna av.
Härligt att höra! 🙂
Ibland är jag ifrågasättande, vid behov. Om någon t.ex säger något och jag börjar undra hur den egentligen tänker eller resonerar, då håller jag oftast inte tyst utan ifrågasätter det hela. Tycker att det är nyttigt att vara lite lagom ifrågasättande, och vara en tänkande person.
/Christina
Nopp, det lärde jag mig hur trist o begränsande det är
att bara, ifrågasätta.. däremot är jag oftast nyfiken på *Varför*
(jag vill inte ändra på någon, bara undra hur, de tänker)
penke
Jag ifrågasätter dogmer. När någon vill att man bara ska "köpa" ett färdigt paket av åsikter, en tro och/eller ett levnadssätt som någon annan dikterat.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Jag känner inte att jag är den som ifrågasätter allt o alla precis
men jag är "korkad" och nyfiken och i vissa sammanhang kan jag
ställa väldigt många frågor
vilket kan uppfattas av andra som ifrågasättande 🤔
Jag är lite i en sådan fas just nu. Vågar äntligen uttrycka mina åsikter, så då blir det lite så. Just nu ligger jag i clash med min chef, inte bra!
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
Jag ifrågasätter nog väldigt mycket..
Jag kan bara inte sitta o se på när det händer eller man hör saker som bara är så tokigt..
Om jag förstår ditt tänk rätt så tänker du inte på det som händer runt dig??? Eller fattar jag fel??
Eller så förstår jag inte frågan..
Sisa kan du ge ett exempel???
Lena.P är jag i verkliga livet.
Bara om jag känner att något inte stämmer.
Klart jag ifrågasätter!? Att vara "ifrågasättande" är ju inte att ständigt hävda sin rätt eller att man inte är lugn.
Allt jag inte håller med om ifrågasätter jag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#11 Precis så, jag vill veta varför - för att jag vill veta - och inte för att jag ifrågasätter att det är så personen gör eller säger.
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet