Drabbad ?
Har Du någon gång råkat ut för något här på LK,
som fått Dej att tänka, att Du ska sluta skriva härinne ? 😢
Nä de har jag inte vad jag kommer ihåg,,
Ja det har hänt.
Zabelle
# 2 Vad hände då ?
Jaa och det var därför jag drog mig bort härifrån. 😕 Skriver bara någon gång då och då nu för tiden.
Vad som hände var att en medlem tyckte vi skrev för mycket om ett visst ämne och var sur över det.😕
Jag märker aldrig av nåt sånt..undrar vad Ni råkat ut för ? 🤔
Råkat ut för elaka dumma troll på iFokus.
Men har inte tagit åt mig, eftersom jag vet att personerna/personen är ute efter att såra folk, provocera osv.
Även varit med om folk som förvrängt allting man skrivit, fast man ser klart och tydligt att det inte står det som dem påstår (alltså att andra också märkt det).
Men inte så direkt att jag velat lämna.
Jo på en sida, men ändrade mig och stannade kvar vilket var bra hehe
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Japp, därför jag bytt användare och har nytt namn. Orkade inte mer fast det var inte här på LK, utan på en annan iFokus sida.
Nej, jag brukar inte ta åt mig. Och det mesta är missförstånd på internet i alla fall :)
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Nä, mig blir man aldrig av med 😎
Nej, jag har inte blivit drabbad här. Men har all rspekt för att man lämnar foumet om man känner sig utsatt. Tyvärr är det väl så att vissa finner nöje i att få andra att må mindre bra kanske ibland på vissa forum
Var rädda om varandra
Som rubriken lyder så gäller det ju här på LK.
Jag har inte råkat ut för något här på LK som fått mig på tankar att sluta skriva här.
Men jag gjorde ett uppehåll för en tid sedan, tyckte ämnena var lite virriga och ointressanta. Men nu är det ok! 🙂
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Jovisst har jag det men för att inte riva upp gamla sår så skriver jag inte vad det handlat om 😕
Ja det har hänt. Och ja, jag har nästan helt slutat skriva här. Skriver kanske en gång i halvåret härinne numera… 😢
Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else
Nä absolut inte på LK.
Andra sajter, ja tyvärr.
Nä. Inte något.
Men jag försöker o dra ner på att sitta vid daton🤓
att vissa människor ska förstöra så mycket för andra. 😢
# 15 Tror ingen blir ledsen över det Du skriver, Chik! ❤️
Chik, Du är en omtänksam glädjespridare
Var rädda om varandra
LK är nog den trevligaste sidan jag vet om. Tycker det är bra stämning och härligt folk.
Håller fullständigt med typellisch!!!!
Inte varit med om något här.
Tycker om Er alla!!!
Nej, fast jag bryr mig inte så mycket. Som yngre tog man åt sig mer överlag. Nu kan jag låta det rinna av mig bara, för jag vet ju hur vi fungerar på internet. Vissa missförstår pga olika skriftspråk, andra är ute efter att missförstå och bråka. De som frågar vänligt hur jag menar får svar också. De andra struntar jag i - det är ju fördelen med internet, man kan "trycka bort" dem. 😃
Nej. LK är en väldigt välkomnande, varm och trivsam sajt. Här får man alltid trevligt sällskap.
Medarbetare på Marsvin i Fokus
”Be true to yourself and you will be false to nobody.” Shakespeare
Ibland är det positivt att ha dåligt minne.🙂
/Maria
Nej. 👍
#22 🙂😎😂
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet