Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettkärlek-och-relationer
Läst 1230 ggr
[Sisa]
1

Släkt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vissa tycker att vänskap är starkare än släktskap..våra vänner väljer vi ju själv.

Har Du en bra relation till din släkt ?

Fridaaaa
0

Till viss del av släkten ja :) Men har så många släktingar så kan omöjligt ha nära band till alla ^^, men till de närmaste:)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

Jaa, till dom jag har kontakt med.

[Sisa]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har mer än 40 kusiner!  Pappa var tretton barn och mamma var åtta. Så jag har släkt jag inte ens vet om!  Obestämd

Men till vissa släktingar har jag väldigt bra relation! Kyss

Anders 50
0

Har jättebra relation till släkten!  Glad

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
1

Släkten min är Död så jag har bra kontakt med dom…Ja.

Lena.P är jag i verkliga livet.

JereMina
0

Jag har bra relation med de närmaste men i alla släkter stormar det någon gång!

Karmatarerskanise
0

Har väldigt liten släkt, och hälften bor i Helsingfors och dom träffar jag ytterst sällan, så kontakten är inte så bra som den var när jag var liten och var där ca 2 gånger om året på loven.

Den jag har här har jag bra kontakt med. Mamma, pappa, faster och i normala fall bror. Fast han har varit i Thailand i 2 år snart. Väntar på att han ska komma hem!

JereMina
0

Jag kan säga att sedan min mamma opererades för ofarlig tumör i hjärtat i somras så är det som om vår relation är toppen-toppen

Loveradio
0

Har halva släkten här uppe i norrland, så dom har jag helt okej kontakt med. Sen är andra halvan i tyskland, så där är det inte lika bra kontakt tyvärr. Men hälsar ju på ibland.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Intehärutandär
0

Nej, den ena är dummare än den andre. Så jag har valt bort majoriteten som vuxen. Har min mormor kvar. Det är den enda, hon är en klok kvinna.

Anders 50
0

#10   😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Jessicahagstrom94
0

Det har jag verkligen! Älskar min släkt :)