Framtidsvisioner
Vilka är dina undrar jag!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Det där med framtiden har varit en knepig fråga hos mig det sista. Jag har börjat ett annat liv efter hjärnoperationen 2011 känns det som.
Mycket har ändrat sig. Det är massa saker jag inte kan göra längre och en del nya upptäckter också.🙂
Jag och min man har varit på banken för att se över lånen. Både han och jag kan bo kvar i huset om någon av oss skulle bli ensam. Det känns tryggt.
Annars har jag inga andra större visioner. Jag lever mitt liv här och nu.
/Maria
Att leva här och nu är viktigt! Många är så upptagna av framtiden att de glömmer vad det har framför näsan 🙂
Under en period har jag blivit väldigt engagerad i Lysekils järnväg som hotas av nedläggning. Jag fick åka med på ett politikertåg och det fanns så mycket jag ville säga, prata om - men var tyst. Jag fick dock kontakt med ägaren till Blå Tåget (googla) och la fram några bra sommar-idéer, han nappade, sen får vi se om det går att genomföra. Sen fick jag kontakt med Munkedals järnvägsmuseum (smalspår) och han frågade om jag ville hjälpa till ideellt där. Det visade sig att han har mycket politiska kontakter både i Munkedal och Lysekil. Så jag tänker ge det en chans. Många av mina bekanta tycker att jag ska engagera mig politiskt men jag har inte haft något intresse alls av det - men nu vurmar jag för 1 grej - järnvägen…så jag vet inte riktigt vad framtiden har åt mig…..🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Jag vill ha jobb och så småningom barn, och kanske en katt till. Och en trädgård.
Men det är väl också det. Jag vill inte ha hela framtiden utstakad, men det finns ju vissa saker jag längtar mycket efter även om det ligger en bit fram.
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag har nog inga framtidsvisioner i dagsläget som gäller mig. Jag hoppas att min son kommer må bra igen och finna livsglädjen. Ett barnbarn skulle jag inte säga nej till. 🙂
Inga mer visioner än att leva så frisk som möjligt och sen dö knall o fall!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Först och främst att jag ska bli helt frisk efter min canceroperation och nu påbörjad cellgiftsbehandling. Jag mår ganska bra efter den första med få biverkningar och jag hoppas det fortsätter så.
Min man och jag har köpt vårt 3:e hus i byn och hoppas att det ska kunna fixas till under nästa sommar.
Sedan vill jag bara leva i lugn och ro och kärlek med min man och dom djur vi har nu 😍
Mina framtidsvisioner är att leva som jag gör idag, med tillägget att jag har har ett jobb också (vilket jag har inom kort). Trivs så bra med livet tillsammans med min man, vi bor bra och har ett bra liv ihop. Mer resor vill jag dock ha i framtiden, barn vill jag dock inte ha.
/Christina
Framtidsvisioner- börja på nya jobbet 1/1-14. Längtar till det, ska bli kul. Annars är jag mest här och nu. Hoppas att jag kommer trivas med nya jobbet och att jobba dagtid.
Min drömframtid:
Jag bor i ett lagom stort hus med en ganska stor trädgård tillsammans med en sambo och min katt Oskar, samt att Oskar ska ha en kattkompis.
På gården ska det finnas ett stall med några boxar (minst två) som jag har inrett till kaninerna som jag vill ha, två stycken. En vitörad normalpälsad dvärgvädur och en hermelin i någon färg. Alternativt två dvärgvädurar varav en SKA vara vitörad och normalpälsad.
Någonstans på gården vill jag sätta upp en piltavla, för det kan vara en kul sysselsättning, samt att det ska finnas en rastgård för mina kaniner (som även ska kunna gå i sele).
Jag ska ha ett stort akvarium (800-1050 liter) samt det lilla jag har nu (60l) och kanske ett mellanstort. (400-500 liter?) Jag ska ha en stor fin mal och ciklider i något av de större :) diskus är också en av mina planer.
Jag vill jobba som volontär på katthemmet (som jag redan gör) samt ha ett riktigt jobb som fotograf/djurvårdare. (kommer aldrig inträffa dock)
Jag vill även få ett barn.
Mycket pengar.
Att jag någonsin ska bli av med alla mina problem (kommer inte heller inträffa)