Maskerad
Vad skulle du klä ut dej till om du blev bjuden på maskerad?
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Svår fråga. Så här till hösten och Halloween skulle jag nog välja något mörkare och lite otäckt. Till exempel en vampyr , häxa eller trasdocka.
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Jag har varit på en maskerad för många år sen, då var jag pirat 🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
#2 Skulle vara roligt att se!
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#3 jaa du det var en syn för gudarna… 🙂 jag gillar inte att spöka ut mig, jag avskyr att spela charader oxå , för den delen men det var helt ok att vara pirat för en kväll.
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Vet inte, gillar inte maskerader. Så går aldrig på det 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag var en häxa sist hehe
oj, vet inte. beror nog på om jag hittar en bra dräkt
för mig är nog troll troligast😃
Oj jag har inte "klätt ut mig" sen jag var barn tror jag. Är aldrig på maskerad. 😛
Åh jag älskar maskerader! Blev många under universitets tiden. Gjorde alltid mina kostymer själv och fick ofta beröm för dem. Har bl a varit:
- Graduate (klassisk amerikans med den fyrkantiga hatten)
- The White Rabbit (från Alice in Wonderland) inkl hemmagjord trumpet.
- Tengil (Bröderna Lejonhjärta)
- Beetlejuice
- Mimmi Pigg
Mvh Emelie & Jack
Exa Equestrian, Ingen död fisk, 141km
brun kroppsstrumpa med många blå balonger
vindruvsklase, om jag måste svara snabbt
får jag fundera lite, blir det väl ngt mer kreativt.. 😛
penke
Grottmänniska 😃
Det närmast jag varit maskerad var någon gång på slutet av 70-talet då jag var på en 50-talsfest där alla skulle vara klädda som "Sune/Doris"
Jerry Williams spelade och jag minns att jag dansade på borden och lokaltidningen var där.
Jag var livrädd att mina föräldrar skulle få se någon bild.😛
/Maria
Klär bara ut mig på halloween och då är det jämt häxa typ, men i år ska jag vara djävul tror jag :)
Kanske helt enkelt bara klä ut mig till man med lösskägg och andra attiraljer! Eller en gatans kvinna, en sjuksköterska eller Lady Gaga 😉
/Christina
Det beror på hur länge jag får på mig att sy!
Jag har en cosplaydräkt i garderoben som brukar få duga om jag inte har tid. Elizabeth Swann/Turner från Pirates of the Caribbean är det. Hela dräkten är sydd av grovt linne så den väger nästan 10 kilo 😃Tyvär har jag ingen bild på den…
Annars kan det ibland bli en Harry Potter utstyrsel. Skulle behöva en ny mantel, men annars har jag allt. Komplett med en replika av Professor Snapes trollstav och slytherinslips.
Jag är ingen häxa/vampyr/varulvsmänniska, utan vill göra det ordentligt 😉Jag var dock vampyr ett år när vi firade Halloween på min gymnasieskola…
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Jag älskar att klä ut mig så ibland far jag på nån haloweenfest även om jag inte gillar haloween.
Vanligtvis brukar jag vara ängel och ha en kompis som är en djävul och så sätter vi oss på var sin sida av folk och roar oss med det hela kvällen 😃
det är nog däremot bara en kul "pargrej" annars vet jag inte vad jag skulle klä ut mig till ensam längre
l'm back
Senast vet jag inte vad jag var. Såg ut såhär dock.

I år blir det vampyr.