23 september!
Morgon morgon đŽ
Ska snart bege mig mot hunddagis och sedan vidare mot jobb. Har en kass mÄndag sÄ Àr inte alls peppad pÄ att arbeta men hoppas det Àndras under dagen!
Hösten har ju Àven anlÀnt pÄ riktigt nu kÀnner jag, riktigt mysigt men Àr inte van med det kalla!
Ha en bra dag!
Godmorgon pÄ er!
HÀr skiner solen och jag har (nÀstan) bestÀmt mig (fÄr se vad vÀdret sÀger) att det Àr sensommar den hÀr veckan ocksÄ, bara lite kallt pÄ morgonen.
Nu ska frukosten ner och en Àr det jobbet som gÀller. Hoppas att det inte hopat sig nÄgot extra nu nÀr jag varit ledig en vecka.
Ha en fin dag!
Aggeelin / medarbetare pÄ Livskvalitet
Solsken just nu i Brodalen, men mörka grÄa moln hopar sig pÄ himlen. jobbar em-pass idag sÄ morgonen blir lugn. Nu Àr det frukost och lite tv.
Blir en bra dag đ
Ălta inte problem - skapa lösningar!! đ€đ
Gomorron
Vilken cirkus det Àr hemma pÄ morgnarna numera.
Den lille vovven Àr inte alls intresserad av att gÄ upp och definitivt inte intresserad av att gÄ ut kl 05:00. Vi lockar, vi kallar, vi mutar och till sist bÀr jag ut hunden.
Det Àr en upplevelse att försöka gÄ morgonrunda med en liten hund som vÀgrar att gÄ och Àr envisare Àn synden.
Jag blir sen, fÄr stressa, inget kaffe hinns med och lunchlÄdan ligger kvar hemma i kylen. Nu börjar dÀremot hunden vakna till och stÄr redo att följa med till jobbet, dÀr hon sjunker i hop i en liten hög och somnar om.
Det blir sĂ€kert en bra dag idag ocksĂ„ đ
Zabelle
Zabelle
jag blir sÄ full i skratt för jag kan verkligen se den morgontrötta jycken framför mig.
För mĂ„nga Ă„r sen hade jag hĂ€st- Tom - som var extremt morgontrött. NĂ€r vi kom till stallet dĂ„ lĂ„g han och sov! Alla andra hĂ€star trampade runt, vĂ€ntade pĂ„ havre o hö, Tom sov!! stenhĂ„rt! Jag fick gĂ„ in i hans box och bokstavligen sĂ€tta foten pĂ„ skinkan och vĂ€cka honom.. dĂ„ kom en jĂ€ttedjup o lĂ„ng suck - ungefĂ€r som: vafan vill du - ⊠sĂ„ Tom var alltid sist med maten och sist ut i hagen⊠Men nĂ€r han vĂ€l vaknade sĂ„ var han som ett skenande tĂ„gâŠostoppbar och helt underbar⊠đ
Ălta inte problem - skapa lösningar!! đ€đ
#4 Ha ha.. det finns tydligen segstartade djur inom alla raser.
VÄr förra hund var en bordercollieblandning som gick frÄn djupsömn till högvarv pÄ en millisekund sÄ vi studerar detta "lilla trötta ludd"med stor förvÄning.
Zabelle
God morgon
Fick en fridag idag, SKulle vara ledig freda lördag söndag nu till helgen som kommer, Men min arbetskamrat behövde vara ledig fredan, För dagiset Àr stÀngt,
SÄ jag tog hennes fridag idag istÀllet, Skönt vara ledig lördag söndag mÄndag,
Hehe zabelle. jag kan se de framför mig hur söta hunden inte vill stiga upp, Du lockar allt vad du kan, De Àr inte lÀtt att stiga upp
Hehe Mooniq Underbart att lÀsa hur hÀsten Àr sÄ trötta,
Jag har en hÀr Anton min ena katt han Àr vÀldigt morgontrött av sig,, Tar rÀtt lÄng tid innan han mornar sig
Ha en skön mÄndag
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
Morgon.
Magen krĂ„nglar đ Hoppas dagen blir bĂ€ttre, avskyr sĂ„na hĂ€r dagar, och dessutom mĂ„ndag, suck!
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.
#7 Krya pÄ dig!
Zabelle
#8 đ€
Medarbetare: SĂ€llskapskaniner, Support.

God middag.
GrĂ„vĂ€der och blĂ„sigt Ă€n sĂ„ lĂ€nge, hoppas solen ska titta fram snart för jag vill ut och promenera med bebben, 8 mĂ„nader idagđ
Mina Tibbar var morrontrötta, en fördel pÄ helgerna men nÀr jag skulle till jobbet tittade dom förebrÄende pÄ mig nÀr jag mÄste ut vid 6-tiden med dom.
PĂ„ helgerna var hanhunden rolig, var inte maten serverad vid 9:30- 10 nĂ€r han kom ut i köket sĂ„ stĂ€llde han sig och skĂ€lldeđ
#7 SÄ fina hundarna Àr Frida. Krya pÄ dig.
Ha en bra dag allihopa.
GokvÀll!
Var pÄ jobbet i skogen 06.30 i morse och satte eleverna i arbete. Det gick sÄ bra sÄ jag Äkte hem strax efter 14. Nu fÄr jag hjÀlp i tvÄ dagar sÄ det blir bara nÄgra timmar jag behöver vara dÀr, om intet krÄnglar.
Men att danska sprÄket ska vara sÄ svÄrt att förstÄ! Verkar som de yngre Àr svÄrare att förstÄ Àn de Àldre?
Nu har jag Ă€tit upp en stoor portion stekta kantareller sĂ„ magen Ă€r mĂ€tt! đ Blev en öl till ocksĂ„âŠ.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!