Måndag 16/9
Sista dagen i Göteborg. I eftermiddag hemfärd. Hade gärna stannat kvar haft det så trevligt.
Godmorgon!
#0 Njut av sista dagen! 🙂
Här regnar det. Skulle åkt till skogen men jag väntar tills det värsta regnet gått över. Kanske städa?
Ha en fin måndag!
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Morgon!
Vart en dag hemma idag för både mig och hund. Förkylningen sitter som sten. Var nära på feber igår men det har sjunkit sedan jag tog 2 alvedon innan läggdags. Hoppas jag kan åka till jobbet imorgon!
Blir att vila, se filmer, spela tvspel och ta det lugnt bara.

God morgon flisan och alla som kikar in.
# 0 Ha en bra hemresa.
Här har omväxlande dugg och ösregnat i natt, nu är det uppehåll och blåser.
Krya på dig elmaek.
Önskar alla en fin dag🌺
Go´morrn kära vänner!
Ja nu är hösten definitivt här men vi kan inte klaga, halva månaden har gått i sommarens tecken. Det finns de som badade i förrgår och får ta fram täckjackan idag (vet jag)😘😂
Njut av en ny dag!
(man kan ju njuta inne)
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
#5 Jag är dock väldigt rastlös just nu inne 😛 Så jag njuter inte så mycket, vill ut och röra på mig, men inte i detta regnet xD Vet att det finns regnkläder men varken jag eller hunden njuter av det plus att glasögonen blir alldeles blöta av regnet 😛
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tack #3 :)
Hej på er!
Det regnar här också, men just nu är det uppehåll. Jag sitter och syr gardiner till nya lägenheten. Vi flyttar ju nästa vecka! Och dagarna bara springer iväg.
Nu har jag dock lunchpaus. Vi fick paj över igår så den står i mikron nu 🙂
/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se
Gokvälls på er
Idag har det regnat och mellanåt solen har strålat så fint,
På väg hem från jobb så regnade då var det bara på med regnkläderna. Kom en liten bit, Då började solen skina för fullt Jösses då.
DÅ var det bara att ta av regnbyxorna, Men jackan behöll jag på,
Ha en skön underbar fin måndag😃
Landat. Jobbat förmiddag med regn o rusk. Mörkt ute hela förmiddagen, kändes som om ögonlocken hängde nere på kinderna ju… Sen hem, så kom Majsan o vi fikade och kollade tapeter som hon hade med sig. Kul projekt att tapetsera om i matsalen. Hon var villrådig när hon kom och var mer villrådig när hon åkte… 😃 Hon är inne i en vit/grå/svart period med klatchiga färger - jag drar mer åt beige/sand/naturliga toner..
Sen ringde Laila och då fick mobilen spader, så medans jag pratade med henne så hade jag en digitalröst som talade om att : inkommande samtal från laila mobil.. hrmpf.. jobbigt att prata med 2 samtidigt..
Nu äter jag soppa som jag gjorde igår. Snabbsoppa på kräftost, med grönsaker och lite kräftor och räkor.
En blek sol tittar blygt fram mellan de tunga mörka molnen…
Katten har gått i strejk…
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃