Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 991 ggr
Cristine
1

Gomorron 16/8

Happy babies photo: happy easter happy-easter-babies.jpg Jag har äntligen funnit EN possitiv sak med Paddan och det är att jag kan skriva ifrån trädgården. Det är en stor lycka! Min andra lycka idag är att solen skiner från helblå himmeln Tredje är att jag mår bra

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

[erikam]
0

Godmorgon! ☀️

Här skiner solen också och jag hoppas på lite värme, här har det varit allt för kallt för min smak de senaste dagarna. Fortsätter ännu en dag på min semester och det känns bra, jag har fortfarande många dagar kvar.

aggeelin
0

Godmorgon på er!

#1,2 så skönt det låter!

Här är det  just nu mulet och det är utlovat regn. Jag ska sitta på möten hela dagen - det är  tydligt att jobbarlivet  börjat igen efter semestern.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

citytjejen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon!

Härligt att kunna sitta ute och surfa, sånt gillar man🙂

Här är det soligt och jag har ätit frukost, hängt tvätt och tagit powerwalk, oväntat effektiv morgon faktiskt.
I eftermiddag åker vi upp till Hälsingland och fallskärmsklubben, ska bli så mysigt!

/Christina

Fridaaaa
0

Morron!

Blir veckohandling nu på förmiddagen och ev gymmet i eftermiddag, beroende på hur jag känner mig. Känner mig sådär idag.
Hoppas det bara är tillfälligt. Hållt mig frisk i princip hela sommaren, missat 2 jobbedagar bara.
Så nu vill jag inte bli sjuk 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anders 50
1

Hej på förmiddagen!

Mulet här. Var uppe tidigt och vittjade kräftburarna, 12 fina kräftor blev det som jag ska koka framåt kvällen.

Sen kom en kompis som jag guidade en tur på mossen så han fick se det som är gjort där, och nu är det äntligen dags för påfyllning av kaffe!

Ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Mooniq
0

Kväll i brodalen. Regn på rutan. Mörkt ute. Mysljusen är ett måste! Den svarta lyktan har spissprit och värmer något så enormt alltså!!

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Mooniq
0

Min stora saltstenslykta. 7 kg tung och en 10a på mys-skalan. Står på nedre delen av en gammal träpiedestal.

Anders 50
0

#7 Du verkar vara en upplyst person…  😃

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Mooniq
0

Siddartha Gautama - rakt igenom … 😃

zabelle
0

#7 Riktigt fin!!

Zabelle