Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettövrigt
Läst 364 ggr
[Sisa]
0

Summa Sommar!!

Är Du hittills nöjd med Din Sommar ?     🙂

Mooniq
0

JAAA, det är jag! 

jag sväller inte av värmen, jag kan sola för första gången på massa år, det är oftast solsken o blå himmel - nästan varje dag hittills under juli, i varje fall och en vecka kvar på semestern!

😃☀️

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Caroline L
2

Ja jag är jättenöjd med sommaren hittills! Det har varit blå himmel och sol i flera dagar nu och det ser ut som det ska fortsätta! 😃Till helgen ska det vara 26 grader! Jag kommer ha en superbra sommar i Sverige fram tills jag åker till Kroatien och har en dundersommar där! Så jag kommer nog få ut det mesta av denna sommar! 😃

Men hittills är jag jättenöjd, mycket sol och jordgubbar på dagarna och mysiga kvällar 🙂Inget bad dock, men det är inget för mig. Jag väntar tills jag får bada i medelhavet istället ☀️

Fridaaaa
0

Jadå det är jag 🙂
Dock går den på tok för fort som vanligt! 😕

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

stina63
1

Ingen aning för jag jobbar ännu,, Ska jobba två veckor till

[Sisa]
0

# 4  Skönt med sen semester!     🙂

stina63
0

Hehe ja kanske nu, Men jag är van vid tidig semester, Men i år blev de sent, Så blir de när man inte kan ta in för många vikarie under sommaren, Plus så får dom mer sammanhängande jobb under sommaren de är ju bra,
Men nu känner jag att de ska bli så skönt,, räknar ner varje dag nu

flisan708
0

Denhär sommaren har jag tillbringat på jobbet. Kursen i lapptektnik var toppen. Sen kom sorgen. Men efter allt kommer solskenet på Kreta.

Anders 50
0

I stort sett nöjd. Men för lite (inget) regn och för mycket blåst!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

[VSK]
0

ja jag är supernöjd faktiskt….

kunde dock vara lite svalare. -är varmblodig och har jobbigt med temperaturer över 18 grader. -idag var det 28 grader 😭

fotokrafs
1

Är också nöjd, 👍

Hänt mycket kul, mamma mår bättre, träffat vän jag inte sett på länge, maken har fått en ny kompis, bästa kompisen har fått unge och så har det varit mycket sol.
Kanske lite för mycket sol till och med..🤔

Cristine
1

Nöjd!

Mycket ute här och där och trevligt sällskap till maten hemma..härligt sitta vid det nya bordet!

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

God eftermiddag! Grått, mulet och blåsigt idag. Hittills idag slappat. Invigt nya kaffebryggaren. En liten super maskin. Jättenöjd! Ska sätta lite fart med städ å packning. Ha nu alla en skön dag! http://www.melitta.se/sv/Single5-Therm-SST-mugg-533.html?scrolltoindex=0

fotokrafs
0

#12 Verkar vara smidig. Håller värme länge?

flisan708
0

#13 Över halva dagen när jag bryggde på morgonen.

[strutter]
0

Är så nöjd med sommaren och semestern hittills!

Första veckan bilade vi i Skåne, och veckan som har gått har mina barn varit hemma, plus en massa andra människor.

Har en veckas semester kvar och åker till Sundsvall och Hotell Knaust i morgon bitti.

Sen blir det bra att börja jobba igen! 😃

Och så har ju vädret varit perfekt!