Saknar
Vad saknar du mest i ditt hem, vad behöver du?
Jag skulle behöva ett till sovrum.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Behöver ett större hus hihi
1-2 rum till i alla fall hihi
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
.. med så många projekt som jag har på priolistan så skulle jag behöva vinna en storvinst.. 🙂
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Saknar en ny säng, en sådan som man kan höja huvudändan och fot ändan med,,
Jag saknar förvaringsutrymmen nu. Flyttade till en större lägenhet igår, men nackdelen är att både garderober och förråd är utbytt mot en klädkammare med endast ett linneskåp. Har lite dåligt med plats för byrå och skåp också, men ska försöka hitta nåt bra att ha i hallen så småningom när pengarna trillar in igen 🙂

Mvh Stephanie 

Jag saknar nog inget men min man saknar en bastu😉
/Maria
Säger samma som Mooniq i #2…. en storvinst, plus någon som kan hjälpa till att göra av med den! 😃
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
Ordentliga garderober, och att vi fixar oxer. Gubben o snickaren tyckte det var onödigt när vi byggde. Man skulle inte spara på gammalt.
Tänk att vinna en massa massa, då skulle huset svärmor bor i att fixas och så småningom hyras ut veckovis till folk som vill ut till en underbar natur o koppla aqv
Var rädda om varandra
#7 Vad är "oxer" för något?
Antar att du inte menar ett hinder till hästhoppning… 😉
#9 Aldrig hört! Kul med nya ord!
Sådana (oxrar) har jag gott om på övervåningen, men här kallas de bara för garderober.
#9-10 😃 Skrubbar på norrländska
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Tänk vad synd det är om mig som inte har dem. Kanske skulle såg upp i väggen o fixa det själv :-)
😃
Nu kom jag på en ansak som skulle var akul att ha. Tänk om man kunde sänka ner ett utebad , en sån där tunna ute på altanen. . Eller i gräsmattan. . Kanske skulle gå o dra fram ett gammalt hemskt badkar från uthusen o ställa det på gräsmattan. , Men är väl bäst att låta bli
Var rädda om varandra
# 12 Håller med Dej, signemo..en badtunna vore inte dumt! 😃
Men kära nån som jag stavar. Skyller lite på tangentbordet. och att jag inte kollade upp innan.
Var rädda om varandra
det enda jag kommer på är att jag skulle vilja ha en av jobbets massagefotöljer här hemma. annars så är jag rätt nöjd faktiskt. visst en större tv vill man väl ha, men än så länge så har jag ok syn så jag behöver egentligen inte större tv.
Åh, tv över huvud taget skulle jag vilja ha! Har soffa, soffbord och tv-bänk nu sen jag flyttade för ett par dagar sedan. Men ingen tv… 😃

Mvh Stephanie 

Jag skulle behöva både fler garderober för kläder och skor + mera förvaringsutrymme för annat!!!
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
En riktig vespis så vi har värme, vatten på vintern och akn laga mat ifall det blir strömavbrott.
Eller ska man säga att man vill ha ett gammeldags hus och inte ett "papphus" uppsatt 87 med "värmeåtervinningssystem" och annan skit (hade varit ok om värmeåtervinningsystemet inte varit eldrivet dock)
l'm back
Vi håller på att rusta hallen..önskar det vore klart! Mitt hem liknar just nu mest en byggarbetsplats! 😭
Bygga om vårt lilla kök! Nya skåp för att kunna utnyttja utrymmet bättre! Snurrskåp i hörnet av diskbänken både neder- och överskåp!Nya dörrar och nytt kylskåp och ny frys!
Tänk den som hade den där storvinsten….
Oj.. just nu saknar jag inget direkt, tycker jag har allt jag behöver. :)
Jag skulle behöva fler garderober.
För både kläder och skor, som någon mer här också ville ha.
Men kanske vill jag helst av allt ha en walk-in closet, kommer jag på nu!
Annars tycker jag att mitt lilla hus har vad jag behöver 🙂