Rörd
Blir du lätt rörd?
Man brukar ju bli det på begravningar , dop och bröllop.
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
O ja! en riktigt lipsill vid större tillställningar.. 😃
Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Räcker att jag lyssnar på någon musik så kommer tårarna
Jag har ju varit ovanligt blödig sedan min operation.
Det är ganska vanligt att man kan få en sjuklig blödighet efter en stroke eller hjärnskada. Det är skitjobbigt.
Jag börjar i alla fall kunna hejda mig så det är inte lika illa som för ett år sedan.
/Maria
När man lyssnar till dessa underbarn kryper alltid några tårar fram, det är så magiskt
Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.
Hemsida www.livskvalitet-2.se kliv in!
Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Ja cristine de är många underbarn, Sitter lyssnar på youtube där dom är med på olika musiktävlingar. Man får gåshud. Dom är framtidens stora stjärnor
Här är en till som kommer bli en väldigt stor stjärna,
Jodå! Blev sådan efter mitt besök på andra sidan 2009.
Och nu under letandet efter hunden Luna, då jag under 8 dagar såg hur förtvivlade hennes unga ägare var och natten då hon hittades med brutet och krossat bakben, såg glädjen då…då kom det tårar.
Likaså nu när man ser folks givmildhet under insamlingen som pågår till hennes veterinärkostnader som bara i första omgången är uppe i ca 60 000. Försäkringen täcker inte allt.
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!
#5 Oj, vilken kille. Vilken röst.😛
/Maria
Jag blir lätt rörd av flera olika saker. Tårar är på något sätt helande.
Jag är lättrörd. Min yngste son sa när han var liten; "Mamma vad du är konstig. Du gråter när du är glad och du gråter när du är ledsen"!
Det är inte något konstigt med det, det var bara det att han som 5-åring tyckte att man gråter bara när man är ledsen. Nu som vuxen blir hn mer och mer lättrörd han också.
Senast i går kom glädjetårar när vår vän Chik härifrån sajten och hennes man, kom på ett så efterlängtat besök hos mig. Ännu mer tårar när de hade åkt.
(#6 hur gick det med hunden?)
Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet
#10 Hoppas det funkar! Här kan du läsa, och se bilder på henne och röntgenbilder m.m.
https://www.facebook.com/events/650986228262382/656238941070444/?notif_t=event_mall_reply
// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!