Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etiketthus-och-hem
Läst 793 ggr
Cristine
0

Min kära soffa!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Soffan blir som en kär vän och man har svårt att göra sig av med den när den är uttjänt och sliten.

Jag var ju tvungen för det gick inte att ligga i den mer. Nu är jag faktiskt glad att jag var tvungen att byta ut den.

Hur ser din soffa ut?

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

flisan708
0

Min soffa är fräsch, den är ca 4 år. Men jag kommer att sörja dem då de är utslitna.

Caroline L
0

Åh vad mysigt det ser ut där Cristine! Jag har ingen bild på min soffa men den är lila och underbart mjuk så man sjunker ner i den :).

Maria
0

När vi köpte huset för 7 år sedan så skulle vi köpa en större skinnsoffa men var osäkra på hur katterna skulle reagera på skinn. Klösa eller inte???

Så vi köpte en billig begagnad jättefin skinnsoffa. Den var knappt använd och helt underbar.

Denna "försökssoffa" har vi fortfarande kvar bara för att vi gillar den så mycket.🙂

/Maria

Fridaaaa
0

Vår soffa är en tresitsig sliten skinnsoffa som tyvärr gammelkatten haft "roligt" med, och vässat klorna på suck, så har en stor tygbit på, med stenar på som mönster :P Får duga, inte råd med en ny eller lust så länge vi har gammalkatten.

Men kollar ibland på blocket efter begagnad i bra skick men finns sällan i vettigt pris eller storlek :S

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

fotokrafs
1

Köpte en billig Beddinge IKEA-soffa för typ 10 år sedan

Har funderat på att skaffa ny soffa
men svårt att hitta en liten som får plats under sängen

fast mig kvittar det, jag gillar soffan👍

Anders 50
0

Min soffa, ca 20 år gammal, men fortfarande som ny.

#5 Vilket mysigt krypin! 😉

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Cristine
0

🙂#5 Kul variant på compact living.

#6 Man får vara tacksam när möblerna håller så länge.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Stephanie
0

Jag har just köpt mig en begagnad två sits soffa i skinn. Såååå nöjd med den, den är jätteskön och ska bli trevligt att få inviga den 😃

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

stina63
0

Jag slängde min gamla hörsoffa som var över 15 år gammal, Fick min brors soffa som knappt var använd, Men jag har inget foto här i denna datorn

fotokrafs
0

Asså, vad ni verkar gilla skinnsoffor

jag som tycker de är lite obehagliga kalla/svettiga 🤫

#6 #7 Jo, mys.. vill man slippa omvärlden
kan man dra för det tjocka svarta draperiet också…

signemo
0

Ja ni, vår soffa i rummet där nere är BARA från 1981 får väl fotoa den o visa. Men den är go o bekväm o ser inte alls så gammal ut. Inte skinn.

den vi har här på övervåningn är en minst 10 år gammal skinnsoffa, också den go att sitta i. Så de får nog bli kvar tills jag bärs ut

Var rädda om varandra