Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 389 ggr
Anders 50
2

Godmorgon 5 juli

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon LK!

Hoppas dagen blir bra!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Anders 50
1

En bild från andra sidan också…

Cristine
1

God morgon Anders och ni som kommer efter.

Åh så fint..så pysslig du är!🙂

Det måste vara en stor lycka att ha en brorsa med stor trädgård.

Önskar alla ett superfint veckoslut.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mooniq
1

Jättefint träd med alla blommor!!

Så idag skulle jag då ta mig i kragen och minsann gå en bit på vandringsleden "kuststigen". Sagt o gjort. Drog iväg och efter 4 km vek jag av in i skogen, gick utefter vattnet en bra bit vid Röe Sandvik. 

Sen vände kuststigen uppåt.. det var ingen backe - det var en vägg.. Pust, stånk och stön.. den hala, slippriga och igenväxta stigen övergick snart till granskog med noll vegatation på backen men med tusen rötter, kottar och drivor med barr.. Jag klarade 2 km.. 

väl uppe på ett krön så kändes det som om jag inte hade några lungor kvar.. vågar faan gå längre nu.. så jag vände o gick neråt och väl nere i den slippriga avdelningen så landade jag väl på arslet duktigt mycket.. muttrade och tog mig tillbaka till asfalten och vek av på min vanliga runda.. summa summarum blev 11 km i alla fall och önskan om cykel växer.. jag måste vara inne i en tidigt 50-årskris alltså.. 😃

Men för den som turistar i Bohuslän så är Röe Gård väl värt ett besök. www.roegard.nu

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Afturelding
0

God morgon!

Idag ska vi tvätta, och sedan ska vi äta middag ute med min svägerska och ett par av hennes vänner. På restaurangen med "bilder på bilar i taket", som hon uttryckte sig (det är en 50-tals restaurang). 

Och sedan ska vi på bio klockan 21! The Lone Ranger ska vi se. Vi går på bio ungefär en gång vartannat år, och hälften av dem filmerna har  Johnny Depp spelat i, så vi fortsätter på det temat 😉Jag är ju barnsligt förtjust i äventyr-actionkomedier, så det blir nog bra.

Jag hoppas ni har en trevlig fredag allihop :)

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

Mooniq
0

The Lone Ranger är helt ok - jag såg den igår!

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Caroline L
2

God morgon! 🙂

Idag ska jag också tvätta och se till att städa runt i lägenheten lite. Men först ska jag gå upp till ICA och handla tvättmedel och sköljmedel. Älskar att ha sköljmedel som doftar gott!

Lite senare efter tvättningen ska jag åka iväg till min häst men först dra förbi Hööks och köpa en flughuva till henne, hoppas hon funkar bra i den. Hennes ögon rinner väldigt mycket just nu. Bifogar en bild på snuttan Laquila som börjat äta upp sig och inte ser lika spinkig ut längre! Hon trivs bra på sitt bete med milslånga gräsängar och sina gamla vänner.

citytjejen
1

God dag!

Toppenfredag är det här, kom just in från en skön powerwalk och nu blir det fixande inför ikväll då jag och min man ska åka på kryssning med våra bästa vänner. Blir god trerätters och härligt umgänge, ser mycket fram emot det!

Ha en skön fredag, alla!

/Christina

Cristine
3

Hej igen.. Idag ska jag vara borta hela dagen är utbjuden av son och släkt på restaurang och efterfest.

Fridaaaa
0

Hej på er!

Jobbade halvdag, skönt en fredag.
Ska veckohandla nu i kväll och även hämta svärfar ska jag & sambon göra. men sedan blir det lugnt 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maria
0

#4 Ser fram emot en filmrecension. Jag har också planer på att se den filmen på bio och så har jag mer eller mindre sett det mesta som Johnny Depp gjort.

/Maria

Toyan
0

God middag.

Så fint du gjort Anders🙂

#4 God mat och film låter fint Aftur.

#7 Kryssning i goda vänners lag är kul Citytjejen.

#8 Ha en trevlig kväll Cristine.

Önskar alla en fin helg☀️

Cristine
0

Tack för det Toyan, ska strax iväg

Anders 50
0

Gokväll!

Snart grilldags! Hittade "Brännheta karréskivor" (marinerade) på affären. Måste testas.

#3 Din länk fungerade inte, lägger in en ny.

http://www.roegard.nu/

Och håll dig på asfalten i fortsättningen! Var rädd om rumpan!  😃

#6 Fin häst! Verkar inte ha brist på bete! 🙂