Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 445 ggr
aggeelin
0

Får du också..

Senare vanor på kvällen när det är sommar och (snart) semester? Här blir det sent mest varenda kväll och så ska vi upp på morgonen. Det går inte riktigt ihop sig!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
0

Det är ju svårare att lägga sig när det är så ljust ute. Trots rullgardiner känns det märkligt.

Jag och min man börjar ju 7 resp. 7.30 så man måste ju gå upp ganska tidigt och därför gillar jag hösten bättre.

/Maria

Caroline L
0

Ja det får jag… å jag har börjat laga mat sent på kvällarna nu också å har svårt att somna tidigt 🙂

Mooniq
0

jag är ljus/mörker människa. Sommaren så är jag igång nästan hela dygnet och när mörkret härskar så kan jag lätt gå o lägga mig o stensomna kl 20 på kvällen.. för att åter "vakna" till i maj.. Ljuset har enorm inverkan på mig. ☀️🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Caroline L
0

#3 Så hade jag också velat ha det… måste vara skönt att ha en sån rytm 🙂

Anders 50
0

Visst får man andra vanor, ljuset piggar ju upp, men inte så mycket på morgonen.

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Karmatarerskanise
0

Ja, det blir senare nu under sommaren. Kan inte förmå mig att lägga mig när det fortfarande är ljust ute.

fotokrafs
0

Jaa 🤪 fast nu har vi semester så då gör det inget!🥳

tlover
0

Det blir ju svårare att sova när et är ljust nästan dygnet runt men vanligtvis går vi isäng lite för sent jämfört med vår sängtid (kl 21 så det brukar bli kring 22 men det blri det oftast på vintern med, då har man ju artifiellt ljus)

l'm back