Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 383 ggr
[Sisa]
0

Godmorgon 30 juni!

Söndag och månadens sista dag..så fort tiden går, eller hur ?  Den svenska sommaren är inte lång, så det gäller att njuta och ta vara på varenda dag!

Här är ingen sol idag och luften känns kylig. Det är ju ofta så det är på sommaren, en enda lång väntan på att den ska komma på riktigt!

Men..jag klagar inte, jag har semester och imorgon åker vi till vackra Norge igen.

Ha en fin söndag..hoppas ni kan njuta av den!          🌺

Fridaaaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morron

Regnig dag idag med, extremt tråkigt nu!
vill ju kunna hitta på något, nu när jag är ledig men nejdå, då ska det regna i hela helgen suck!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Mooniq
0

Äntligen solsken! Promenaden gjord. James klipper gräset och katten har börjat lugna ner sig.. så nu har vi lekt på gräsmattan i närheten av det hemska monstret och om bara Siggekatten morrar så går det bra.. så han går lite på avstånd o morrar, ger elaka ögat… Sigge äger ju altanen som tur är… 😃

Grannen på andra sidan häcken fick komma in med sin hund som var intresserad i ca 4 sekunder av roboten, så förhoppningsvis får han inte vansinnes-spel på andra sidan häcken när roboten klipper i närheten..

Frid o fröjd i Brodalen…. ☀️ 😃

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Anders 50
0

Godförmiddag!

Blandade skurar…nyss riktigt slagregn!

Allt väl annars!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

chik
0

God dagens. Ja väder efter kläder..

Sisa fin tur till er..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Afturelding
5

Hej på er, från en fru Sjöström!

Vi har ganska nyligen kommit hem, och nu sitter jag och dricker lite kaffe och bara njuter av att inte ha något att göra ;)

Vi hade en jättefin dag igår :) En hel del saker gick fel, men ärligt talat så spelar det inte så stor roll. Vi blev gifta, och vigseln var jättefin. Jag lovar bilder så fort vi får dem. Men det kan nog ta någon dag. Mannen min var himla snygg i alla fall 😉

/Rebecca
Sajtvärd på kladsomnad.ifokus.se
Medarbetare på fantasy.ifokus.se

stina63
0

Goeftermiddag

Nu är helgen slut och jag är ledig en dag, Hurra, imorgon ska jag rensa ogräs, För jösses ogräsen växer ikapp växterna nästan på. Som de har regnat och är kallt ute

Men de är lite konstigt med vädret, För i USA är det värmebölja. Över 50 grader varmt. Pust,,,,, Glad att den värmeböljan inte är här

Ha en skön söndag

Fridaaaa
0

#5 Stort grattis!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

aggeelin
0

Godnatt på er!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet