Livskvalitet iFokus

Livskvalitet

Etikettdagens-hälsning
Läst 327 ggr
[Sisa]
0

Godmorgon 19 juni

Vill passa på att önska Er en fin dag..här hos mej skiner solen och det är värme i luften.

Eftersom jag reser bort några dagar vill jag också säga;

GLAD MIDSOMMAR!  🌺

zabelle
1

Godmorgon Sisa och Glad Midsommar till dig oxå!

Här är blandat väder, sol emellanåt och lite mörka moln då och då.

Ha en bra dag allihop!

Zabelle   

flisan708
0

Ha en skön midsommar Sisa! God morgon på er alla! Solen försöker tränga sig fram mellan molnen å jag hoppas att det blir vackert väder idag. Idag blir det hemmadag med plock av diverse. Städa, tvätta och packa till kursen. Börjar jobba igen i morgon och ska göra tre nätter, vet var jag är på midsommar. Tror det är dax att ladda kaffebryggaren å sätta mig på balkongen och vakna till. Önskar er alla en skön dag!

aggeelin
0

Godmorgon! Här skiner solen!

Jag reser också bort några dagar och hoppas att mina uteblommor klarar sig med det vatten de får av mig på eftermiddagen.

Ha en fin helg! Jag hoppas kunna komma in hit via mobilen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anders 50
0

Godmorgon!

Mulet här, men jag kör en maskin tvätt ändå. Om den skulle bli regn-sköljd så doftar den ju så gott…och nån gång torkar den väl.

Har inget "måste" att göra idag, klippa gräs i så fall.

Ha en fin helg ni som reser bort, och ni andra får ha en bra dag!

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

stina63
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God morgon

Lite mulligt idag Men de gör inget,, Jag ska jobba kväll, Jösses jag längtar till semestern i augusti,
Ha en skön underbar onsdag🙂

chik
1

God dagens på er!!!

Ni!! Som åker bort' Ha en fin tur..

O ni andra önskar jag en fin Dag.

Anders Håller lite med om att inte är det helt fel om tvätten blir sköljd en gång extra..

Lena.P är jag i verkliga livet.

Mooniq
0

Full fart i Brodalen. Är husvakt åt vänner och idag fick jag vänta in sotaren där, sen hem o ut på promenaden och nu mulnar det på - regn? Sen blir det jobba em-pass idag igen. Inser att snart är denna månaden oxå slut.. Vem tryckte på turboknappen?? Försökte knäppa bilder på katten igår när han sov på altanen men icke. Så fort jag börjar mickla med mobilen så är han hur nyfiken som helst.. suck…😐

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Cristine
0

Gomorron på er alla  och ni som reser iväg…kör försiktigt, det är många drogade och tok som kör omkring dessa dagar.

Cris sajtvärd på Livskvalitet & Utomjordiskt.

Hemsida www.livskvalitet-2.se  kliv in!

Varför står mina fötter på jorden när resten av min kropp är ute i rymden.

Mooniq
0

läste just i expressen om vägpirater.. stanna inte för okända o ring polisen om ni ser folk på motorvägen, de skickar patrull o kollar läget, stanna inte för att hjälpa till.

Frukstansvärt att skriva - var är vi på väg egentligen….😐

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

citytjejen
0

God dag alla!

Blev en ledig dag här, härligt! Mannen och jag har varit och laddat upp inför midsommar med vin, myggmedel och annat bra som kommer väl till pass då det blir en midsommar i hälsingeskogarna. Mannen åker upp redan idag och jag och en kompis tar tåget upp på fredag.

Senare idag kan det komma att bli ett besök på Gröna lund med några klasskompisar, det blir kul!

Ha en fin onsdag!

/Christina

Fridaaaa
0

God dag

Varit hos veterinären med extravovven. Hade kristaller, så specialfoder ialla fall en månad nu.
Veckohandlat med, vet att det är lönlöst imorgon eller fredag😛

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Toyan
0

God middag.

Mulet och kvavt här, tror det blir åska.

Barnbarnet och katterna sover, blir också trött när jag tittar på dom😴

Önskar er alla en fin fortsättning på dagen🌺