Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 489 ggr
Maria
2017-09-26 08:00

Godmorgon tisdag 26 september

Godmorgon på er.

Jag är ledig idag och vaknade nyss av att grannen börjat slipa något. De är ganska nyinflyttade så jag gissar att de har en del att pyssla med.

Det är nackdelen med att bo i radhus. Det är som att bo i lägenhet emellanåt😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
2017-09-26 08:13
#1

Godmorgon Mulet o tråkigt just nu. Igår hade vi kanon väder. Idag blir det långpromenad nu på fm. Valp vakt i em.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2017-09-26 08:36
#2

Nu kom regnet med stora tunga droppar.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2017-09-26 09:10
#3

Morrn! Ledig dag och tänker gå ut och fortsätta med höstarbetena. Mycket att göra inför vintern. Gråmulet just nu men ändå ganska skönt med 14 grader.

[PeterTM]
2017-09-26 10:25
#4

God förmiddag 🙂

Mulet, 14 grader. Ska iväg till protesteknikerna idag igen, "never ending story", ungefär som med smärtläget, idag kan jag inte räta på mig, det gör för jäkla ont. Vågar inte ta något annat än snälla värktabletter, paracetamol och ibuprofen eftersom de starkare för med sig både ytterligare smäta och muskelförtvining. Den snälla värkmedicinen de lindrar lite, men tar ett par timmar på sig innan de verkar.

[[eskils_]]
2017-09-26 10:54
#5

God förmiddag. Här är det vackert väder fortfarande, 11 grader. ☀️

aggeelin
2017-09-26 12:09
#6

God middag! Jag hann inte in här i morse för det var bråttom till jobbet. Jag hoppas att det mulna som omger oss släpper snart! Jag hoppas att det blir bättre med proteserna snart Peter! Hoppas!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2017-09-26 15:40
#7

Nu har de ringt från neurologen igen och jag är bokad på "praktiska prov" för blivande läkare i två omgångar denna gången också. En gång i november och en gång i januari.

Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag varit där nu.

Jag verkar lämplig som testpatient då jag uppvisar tydliga symtom som jag gissar är lätta att vägleda till diagnos.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2017-09-26 16:48
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Titta vad jag gosar med nu i em 💕

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2017-09-26 17:34
#9

#8 Så mysigt🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2017-09-26 17:39
#10

#7 det verkar lite roligt det där!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2017-09-26 17:52
#11

#10 Ja det är faktiskt riktigt roligt och de är så duktiga.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: