Annons:
Etikettordet-är-fritt-väl-valda-ord
Läst 484 ggr
Maria
9/23/17, 8:03 AM

Vilken start på lördagen...

I morse klockan 04 vaknade jag av Moritz som väckte mig som vanligt men det luktade "skit"😮 Jag var tvungen att tända för att se och då låg det bajs nedanför min säng så det var bara att gå upp och göra rent.

Även på gästtoaletten där lådan står var det bajs på golvet och alla som har katter vet att grässtrån kan göra så att bajset hänger ihop som ett pärlband ibland och kan vara svårt att lossa från katten.

Jag somnade om och och gick upp vid 07. Släppte ut katterna som vanligt och så hör jag ett skrikande ljud och vet att det är en groda (igen)

Så jag fick rädda grodan undan Lakritz. Grodan hade givetvis gömt sig under en buske så min nya pyjamas och jag var genomvåta och byxorna jordiga nertill😃

Jag undrar vad denna dagen har mer i beredskap?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
9/23/17, 8:11 AM
#1

Haha oj vilken morgon . Av egen erfarenhet fortsätter dagen i samma anda o hade varit lika bra att stanna i sängen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Soligajag1
9/23/17, 8:46 AM
#2

 #0    Ojojoj, , , Vilken toppen morgon .  🤪

Här blir det att packa + städa . Så är allt klart inför flytten nästa helg ,

Ha en fin Lördag !!! Kram 🙂

HH 🙂

aggeelin
9/23/17, 11:44 AM
#3

Suck ren sån morgon! Hoppas att resten av dagen blir bättre!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[vandringen]
9/23/17, 11:51 AM
#4

Ha ha ha ja ibland får man en snygg start på dagen 😂

Hoppas du får en grodfri och kattpruttfri dag nu 😃 jobbigt och det är lite så där som när man hört en av katterna lagt en pizza under natten så går inte jag upp bums och tar reda på't men det slår liksom aldrig fel när man vaknar så nog ska man lyckas sätta foten i't 😂

Maria
9/23/17, 11:59 AM
#5

Nu har vi haft en fikastund med sonen och lille barnbarnet som är två månader idag utan att det har hänt fler malörer😃

Nu ska jag göra kalops.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[vandringen]
9/23/17, 12:07 PM
#6

Kalops, mm så gott 👍och nu gav du mig id'en om morgondagens lunch  som jag inte kunde komma på vad jag ska göra men kalops  det blir alla tiders det och grytbitar finns i frysen så tack för tipset  😎

Annons:
[PeterTM]
9/23/17, 12:38 PM
#7

Fy för den lede, när det gäller hund och katt finns inget värre än när de skiter "fel" tycker jag.

Maria
9/23/17, 1:32 PM
#8

#8 Jag håller med.

Ibland läser man om katter och hundar som gör sina behov lite varstans och det måste vara svårt om inte omöjligt att leva med.

Tack och lov har mina katter alltid varit "rumsrena" förutom någon sådan här olycka med gräs inblandat och det så att säga ramlar loss på fel ställe😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: