Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 593 ggr
[vandringen]
9/22/17, 5:56 AM

God Morgon fredag 22 September

God Morgon Fredag 🙂

Önskar er en underbar dag och en Trevlig Helg 🌺

Annons:
flocken
9/22/17, 6:04 AM
#1

Godmorgon. Så skönt med fredag trots att jag jobbar hela helgen. Det är det bästa med att jobba hemifrån med något man älskar. Känns inte så tufft. Haft 2 pensionats hundar inatt. En går hem senare idag. Den andra stannar en vecka till.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
9/22/17, 6:06 AM
#2

Godmorgon på er.

9 grader har vi nu och jag ska strax iväg.

Har plockat fram en varmare jacka. Det behövs känns det som.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Staffan
9/22/17, 6:09 AM
#3

…och jag som trodde jag var den enda som var vaken vid den här tiden.

Hoppas ni alla får en fin fredag och en härlig hösthelg!

:-)

// Staffan

flocken
9/22/17, 6:12 AM
#4

#3 Men klockan är över 6. Varit uppe en timme nu.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[vandringen]
9/22/17, 6:15 AM
#5

Tänkte detsamma, har vart vaken i över tre timmar men så jag är rysligt morgonpigg och går upp samma tid varje morgon  och snart är det lunch för min del 😃

Maria
9/22/17, 6:23 AM
#6

#3 Trevligt att se dig här Staffan🙂

Ibland känner man sig ganska ensam när man går upp i ottan men det finns mängder med människor i samma situation vilket kan vara en tröst när det känns som tyngst.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
9/22/17, 6:55 AM
#7

Morgonpigg ja. Mellan 4-5 går jag alltid upp. Älskar morgonen.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[vandringen]
9/22/17, 7:03 AM
#8

# 7 Visst är det härligt på tidiga morgontimmarna,morgonstund har verkligen guld i mun 😎

Det här är den bästa tiden på dygnet och i lugn och ro får städa,tvätta, laga mat med mera och jag får undan så mycket när andra ligger och sover.Helt underbart att bara poa  på och njuta av morgonkaffet 😎

JMW
9/22/17, 7:52 AM
#9

Morrn!

Nu hoppas jag att det sista regnet snart är borta. Ska ju bli fint väder från imorgon och framåt. Var på hundprommis i regn igen. Tröttsamt…

Iväg och jobba några timmar sen hem och göra helg.

aggeelin
9/22/17, 7:55 AM
#10

Godmorgon! Oj så morgonpigga ni är! Det är ju inte jag alls ett enda dugg. Jag har så svårt att tvinga mig upp på morgonen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flocken
9/22/17, 8:14 AM
#11

#8 precis. Tidiga sommar mornar är det bästa. En promenad mellan 4-5 på morgonen Men likaväl på vintern. Reflexer, pannlampa o ny snö. Lös hund som hoppar o studsar. Ingen som stör Hemma helt tyst.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[vandringen]
9/22/17, 4:29 PM
#12

# 11 Jag kan bara nicka instämmande för det finns inget fel väder bara fel kläder 😎en riktigt kall vinter som biter så där härligt i kinderna det är alla tiders och tänk så bra man mår efter när man vart ute i 20-30 minus och vandrat.Härligt till tusen och man känner sig så frisk och pigg i hela kroppen och sinnet 😎

Andra går in när det regnar,åskar eller snöar men jag går ut och njuter istället och åska är det absolut bästa jag vet när det gäller väder för då mår jag verkligen kalasbra.

flocken
9/22/17, 4:46 PM
#13

#12 när det är riktigt oväder. Regn o stormvarning ställer jag mig vid havet o njuter. Älskar när man knappt ser framför sig. Tror vi är lite udda ;)

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Annons:
[PeterTM]
9/22/17, 4:51 PM
#14

God eftermiddag 🙂

Här har varit gråväder idag, men jag ser fram emot resten av september för det ska visst bli bättre väder framöver. Jag har en del att ta itu med som kräver barhänt utomhusarbete.

Jag är inte alls morgonpigg längre, men jag var det före njursjukdomen. Då kunde jag gå ut 03 bara för att lyssna och titta på ostörd natur. Nu vaknar jag sällan före 7 om jag får sova, men dagar som idag när jag ska iväg till dialys, måste jag upp strax efter 4.

Det där med väder är ju alltid direkt avhängigt vad man ska göra ute. Jobba med elektriska maskiner i regn är ingen höjder. Inte heller att syssla med sånt som kräver bara fingrar om det är riktigt kallt.

[vandringen]
9/22/17, 6:38 PM
#15

# 13 Ha ha ha nä jag tror inte vi är så udda men vi är livsnjutare som kan njuta av väder och vind. Önskar jag hade haft havet nära mig men jag får nöja mig med lilla Siljan 😊och visst kan Siljan storma men inte som havet och för två veckor sedan var jag ner till havet i Södra Sverige och fick kisa lite för det friskade på rätt bra 😂

Livet är underbart om än hela havet stormar  😎så är livet fantastiskt  att ta tillvara på med kärlek ❤️

Upp till toppen
Annons: