Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 529 ggr
aggeelin
2017-09-21 08:01

Godmorgon 21 sept

Godmorgon!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Maria
2017-09-21 08:09
#1

Godmorgon från ett grått Göteborg med 10 grader.

Jag är ledig idag och har inga andra planer än att tvätta.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2017-09-21 08:36
#2

Morrn! Grått med 10 grader och…………………………………..regn.

Jisses vad jag är trött på regnandet.

[PeterTM]
2017-09-21 10:23
#3

God förmiddag 🙂

Det regnar här också, lite trist på en ledig dag, men jag får hitta på inomhusgöra istället då.

aggeelin
2017-09-21 10:44
#4

Försöker lägga in en bild!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2017-09-21 10:44
#5

nytt försök

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
2017-09-21 10:52
#6

#5 Kan man inte redigera sina inlägg från mobiltelefon? Jag menar att då slipper man göra ett nytt inlägg för varje gång man försöker få med bilden.

Annons:
Maria
2017-09-21 11:04
#7

#5 Jag kan det inte men då använder jag mobilversionen och inte skrivbordsversionen.

Av någon anledning kan jag bara lägga in bilder från mobilen och inte från datorn. Vet inte riktigt hur det kommer sig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
2017-09-21 11:29
#8

#7 Jag ser ju en liten klickruta under inläggsrutan till vänster (Bifoga bild/fil). Klickar jag där så kommer det upp en list med innehållet på datorns skrivbord. Jag måste alltså först lägga en bild på datorns skrivbord från bildmappen för att kunna posta den här.

Maria
2017-09-21 11:37
#9

#8 Jag gör precis så men av någon anledning så är det bara jag som ser bilden när jag lagt in den men ingen annan så något mysko är det.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
2017-09-21 14:46
#10

En ledig torsdag - innan det är dags att bita tag i arbetshelgen. Varit en sväng förbi verkstan och hämtat upp torkarblad som jag glömt av att jag beställt. fikat med brorsan och sen en riktigt lat sväng förbi vägkrogen och ätit lunch. Nu ska jag jobba lite på hemmaplan och packa ner sommarkläderna. Gråmulen dag men ok väder ändå. 🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[vandringen]
2017-09-21 17:39
#11

God Eftermiddag 🙂

Här inne har ni det ju riktigt trevligt och tänk att jag inte upptäckt sajten mer,har kikat in nån gång för några år sedan men nu lär jag kika in mera .Jättemysigt med en trevlig stämning, alla tiders 😎

Önskar er en fortsatt fin Torsdag 🌺

Maria
2017-09-21 17:59
#12

#11 Vad roligt🙂

Du är så välkommen

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[vandringen]
2017-09-21 18:03
#13

Tackar tackar Maria 😎

Annons:
[PeterTM]
2017-09-21 18:25
#14

#13 Passar på att hälsa välkommen jag också då 🙂 Jag har varit på LK sedan starten, men hoppade av iFokus under ett år till följd av persontrakasserier på en annan sida här inne.

[vandringen]
2017-09-21 19:31
#15

Tack Peter 😎jag kom med första gången 2008 men när startade Cristine upp LK,kommer ihåg när den lanserades men inte när.

Trist det där med trakasserier,det förekommer lite varstans på nätet men bra att man kan byta nick och slippa undan sånt elände.

Soligajag1
2017-09-21 19:53
#16

Hejsan ! #11

Säger Välkommen jag med , Kul med en ny medlem . 🙂

Vet inte riktigt hur länge jag vart med på iFokus , , men några år är det väl. 

Gillar detta , skrivande  forum på olika sidor , , Nya Kattsajten är min speciella grupp som jag gillar , vi är några stycken från Hemmets Journal , , när dem hade grupper , , där man kunde skriva o chatta med varann, sen försvann den.

Visst finns Facebook med , , men det är så mycket , , där.  Tröttnat . 🤪

Idag har vi haft toppen fint väder, , det regnade i morse i o för sig, sen blev det fint ,solen sken så vackert!!! ☀️

HH 🙂

[PeterTM]
2017-09-21 20:14
#17

Livskvalitet startades väl i slutet av mars 2009 har jag för mig. Jag har varit medlem sedan 2007 på iFokus, hittade först Reptiler iFokus där jag fortfarande är Medarbetare.

Genom åren har ja varit medlem på många sajter här, men lämnat dem av olika anledningar. Ofta har det handlat om dålig stämning och ibland till och med översitteri från värd eller Medarbetare. När Leffe dog lämnade jag de sajter han var värd för.

[vandringen]
2017-09-22 04:15
#18

# 16 Tack Soligajag 😎Håller med dig där om facebook, är med men i en väldigt liten skala och med ytterst få vänner tillagda  för att hålla en så liten grupp som möjligt.Tröttnade när det blev för många så facebook är egentligen inget alls för mig mer än kika in säga godmorgon och sen snabbt ut igen 😃

# 17 Hade 2009 i tanken men var osäker och orkade inte kolla igenom alla inlägg här för att komma till allra första början 😃 Har sett medlemmar ända från 2005 så några har kämpat på i många år 👍

Tidigare var jag med i flera sajter  samt startade några dolda forum och var värd och medis för några öppna men idag har jag inget intresse i det där för det tar bara upp en massa tid men visst var det ju kul det ska jag väl inte säga nåt annat om däremot slipper jag gärna ha ansvar och är enbart medlem för det är så mycket lugnare så .

Leffe kände jag inte men mötte honom  i några trådar ibland och han som Cristine var verkligen uppskattad och gjorde ett alla tiders jobb med sina sajter 😎

Upp till toppen
Annons: