Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 325 ggr
Maria
9/20/17, 6:04 AM

Godmorgon onsdag 20 september

Godmorgon på er.

Nu är det verkligen kolsvart när man går upp. Det är i alla fall 9 grader ute och får se om det kommer att regna lika mycket idag.

Hoppas ni får en fin onsdag.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[PeterTM]
9/20/17, 6:25 AM
#1

God morgon 🙂

Här regnar det och termometern visar på 7 grader. Jag ska strax iväg till mitt "jobb" som patient på Oskar II-dialysen 🙂

JMW
9/20/17, 7:46 AM
#2

Morrn!

Regn, regn. regn och 9 grader.

Soligajag1
9/20/17, 8:20 AM
#3

Gomorron 🙂 

Idag skiner solen, , ☀️ 7 + nu . Såklart skulle  jag bli sjuk när man börjat en kurs, har "kristall sjukan" , yr och ont i huvudet .  Har aldrig haft detta förut , , men Dr:n sa att det börjar med Migrän . Bara vila som hjälper . Puh. . .

HH 🙂

Maria
9/20/17, 8:21 AM
#4

#3 Vissa sjukgymnaster är duktiga på att få "ordning" på kristallerna så ett förslag är att kontakta en sådan.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
9/20/17, 8:41 AM
#5

Godmorgon! Solen skiner och ute är det 7 grader. I uterummet var det 12 grader såg jag men jag är inte frukost där idag. Jag ska ladda med en tröja och sitta där imorgon- frukost. Det är skönt med uteliv. Det ska visst bli fint hela veckan!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
9/20/17, 3:33 PM
#6

#4 

Tack så mycket Maria , det ska jag absolut göra! 🙂👍

HH 🙂

Annons:
Maria
9/20/17, 4:02 PM
#7

Jag kanske har skrivit det innan men jag har fått förnyat högriskskydd från försäkringskassan.

Det innebär att man slipper karensdagen vilket gör stora hål i plånboken. Denna gången fick jag det i hela två år framåt🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
9/20/17, 4:24 PM
#8

#7  Det är ju fantastiskt Maria , 🙂 2 år!! 

nej , , det har jag inte läst nåt om !  Grattis!! 🌺

HH 🙂

Maria
9/20/17, 4:26 PM
#9

Tidigare så har jag fått det ett år i taget,

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
9/20/17, 4:43 PM
#10

#3 Det finns övningar som man kan utföra för att få bukt med kristallsjukan, inte så att den försvinner permanent, men så att man få bukt med den vid de tillfällen problemet dyker upp. Jag har det till och från och jag fick ett papper med övningarna på av min sjukgymnast. Det funkar bra.

Upp till toppen
Annons: