Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 584 ggr
Maria
9/16/17, 7:13 AM

Godmorgon lördag 16 september

Godmorgon på er från ett Göteborg med moln men ändå solglimtar emellan. Det är 9 grader.

Igår fick vi ett regnväder som hette duga. Vi har ändå klarat oss bra om man läser tidningarna för Partille bland annat, som inte ligger så långt härifrån hade både hagel och översvämningar.

Idag kommer lilla barnbarnet med föräldrar på lunch. Det är första gången han kommer hit. Vi har hittills varit hos dem istället eftersom det har varit enklast men han växer ju😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Maria
9/16/17, 7:37 AM
#1

Ibland ångrar man sig att man läser viss form av media.

Jag har just fått reda på att Anna Book har haft sex på ICA:s kundtoalett och att hon har haft problem med förstoppning🤮

För det första så undrar man ju vad det är för "rampljustörstande" person som som överhuvudtaget berättar något sådant sedan undrar man ju varför tidningarna ser något värde i att skriva detta?

Fast det blir ju lite dubbelt för här sitter jag och har precis läst om det🤫

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
9/16/17, 7:49 AM
#2

Godmorgon Varit vaken ett antal timmar i natt med ångest. Hjärtklappning huvudvärk och svettats. Jag o mannen ska iväg ikväll med hans jobb. 150 st med respektive. 300 personer o känner inte någon.. Först buss, sen sitta o titta på underhållning, mat. Alla tycker åh så roligt. Jag ser det som : en skränig buss resa, sitta på en stol där både rygg o höfter kommer göra så ont så jag blir gråtfärdig. Ännu mer ångest av att jag har ont. Inte känna någon alltså kommer jag sitta tyst hela kvällen med ångest för att jag är ivägen. Mat. Ha! Äta bland okända. Glöm det. Ännu mer ångest.. Har svår social fobi och mår dåligt av hela grejen.. Han skulle få mkt roligare utan mig. Om jag hade hunden med mig skulle jag fixa det mkt lättare. Men han ska sova hos farmor. O där är oxå ångest. Tänk om hunden som lider av svår rädsla, får ett anfall o jag inte kan hjälpa? Ush .. .

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Tarotstollan
9/16/17, 8:01 AM
#3

#1. Stod det i vilken stad och affär?😉😂
#2. Håller med dig, det låter inte kul! Ta med dig en sittdyna och tittar de säger du bara att du har dålig rygg. Då börjar de prata om sina problem och sen behöver du inte säga något mer….de sköter konversationen om dåliga ryggar och annat….😉.
Skämt och allvar, hoppas att det går bra ändå!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

flocken
9/16/17, 8:09 AM
#4

#2 sist vi var iväg på sånt här så gav jag upp o gick där ifrån. Får se hur jag gör. Kanske känns bättre i em. Eller så stannar jag hemma. Min man är översocial. Han älskar sånt här

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
9/16/17, 8:19 AM
#5

Godmorgon! #0 jag undrar mycket vad den där Anna B är känd för? Någon som vet? Hon sjöng A b c för ett antal år sen men något mer har hon väl inte gjort? Mer än att hon gråter och gråter.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
9/16/17, 8:39 AM
#6

#2 Hoppas att det går bra. Imorgon är det redan historia🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
9/16/17, 8:42 AM
#7

#6 men kroppen är inte återställd. Kan hänga i hela veckan.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
9/16/17, 9:15 AM
#8

#7 Förvisso men försök att tänka positivt. Det hela är i alla fall över och då får du ta tag i nästa sak.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
9/16/17, 4:36 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#9

God eftermiddag 🙂

Här är ganska skönt väder, 15 grader och lätt molnighet. När det ser ut som på min bild både här och där på gräsmattan inser man att det har kommit en del vatten, så jag tog en sväng med dottern neråt det närmaste kantarellstället med fyrhjulingen och fick ihop ungefär 1 liter där. De har tagit ner skogen, så det blir nog ingen svamp där till nästa säsong.

Maria
9/16/17, 5:04 PM
#10

#9 Wow, en hel liter🙂

Vi har haft sötaste barnbarnet med föräldrar på besök.❤️

Första gången som katterna träffade den lille och Lakritz lyste med sin frånvaro medan Moritz var framme och luktade och såg väldigt förvånad ut. Jag tror aldrig han sett en sådan liten människa förut.

Barn har han ju träffat men som sagt ingen så liten.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: