Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 349 ggr
Maria
2017-09-14 07:52

Godmorgon torsdag 14 september

Godmorgon på er alla från ett grått Göteborg. Inatt när jag var uppe så hade det för första gången som jag sett i höst, gått under 10 grader ute.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
aggeelin
2017-09-14 08:04
#1

Godmorgon! Här är det helt ok väder! Hoppas att ni alla får en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

flocken
2017-09-14 08:08
#2

Godmorgon Lite disigt ute. Blir nog en lugn skogspromenad nu på fm. Haft ont i magen i snart 3 dygn. Har ibs men brukar aldrig hålla i sig såhär. Så igår kväll ramlade polletten ner. Har ätit daim o vad är det gjort på? Jo mandel.. Så inte konstigt att magen för ont när man äter något man inte tål. Ibland är man lite väl godissugen för sitt eget bästa

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
2017-09-14 08:09
#3

#2 Aj då hoppas att det ger med sig.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

flocken
2017-09-14 08:14
#4

#3 Ja nu är jag trött på ont i magen, illamående o ont på tungan. Ibland är jag xtremt mkt blondin o kan inte lägga ihop 1+1. Men har lärt mig.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

[PeterTM]
2017-09-14 08:29
#5

God morgon 🙂

Idag vaknade jag redan kl 5 trots att jag är ledig, katten väckte mig, han spinner så att det låter som en motorsåg på tomgång 😉 jag kunde inte somna om, så jag gick upp samtidigt som frugan. Inga direkta planer för dagen, vädret får avgöra vad jag hittar på och värknivån förstås. Jag skulle gärna gå ut och leta gula kantareller, men vet inte hur långt jag klarar att gå med den här värken.

Det kom en obehaglig och tragisk nyhet i morse, en av vår pojkes tidigare klasskamraters lillebror har dött, oklar orsak än så länge, han var 14 eller 15 år.

Maria
2017-09-14 08:33
#6

#5 Åh så hemskt😕 Det känns inte rättvist när så unga människor dör.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
[PeterTM]
2017-09-14 17:45
#7

Pojken har tagit sitt liv, bara 14 år 😢

Maria
2017-09-14 18:24
#8

Men käre nån…. så oerhört tragiskt. Det går liksom inte ens att greppa😕

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: