17 Dagens Hälsning

Godmorgon torsdag 14 september

2017-09-14 07:52 #0 av: Maria

Godmorgon på er alla från ett grått Göteborg. Inatt när jag var uppe så hade det för första gången som jag sett i höst, gått under 10 grader ute.

/Maria

Anmäl
2017-09-14 08:04 #1 av: aggeelin

Godmorgon!
Här är det helt ok väder! Hoppas att ni alla får en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Anmäl
2017-09-14 08:08 #2 av: flocken

Godmorgon
Lite disigt ute. Blir nog en lugn skogspromenad nu på fm. Haft ont i magen i snart 3 dygn. Har ibs men brukar aldrig hålla i sig såhär. Så igår kväll ramlade polletten ner. Har ätit daim o vad är det gjort på? Jo mandel..
Så inte konstigt att magen för ont när man äter något man inte tål. Ibland är man lite väl godissugen för sitt eget bästa

Sajtvärd rexkanin Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2017-09-14 08:09 #3 av: Maria

#2 Aj då hoppas att det ger med sig.

/Maria

Anmäl
2017-09-14 08:14 #4 av: flocken

#3 Ja nu är jag trött på ont i magen, illamående o ont på tungan. Ibland är jag xtremt mkt blondin o kan inte lägga ihop 1+1. Men har lärt mig.

Sajtvärd rexkanin Driver Djurflockens hunddagis. Litet hunddagis i hemmiljö. www.djurflocken.se / vh Mette
Anmäl
2017-09-14 08:29 #5 av: PeterTM

God morgon Glad

Idag vaknade jag redan kl 5 trots att jag är ledig, katten väckte mig, han spinner så att det låter som en motorsåg på tomgång Skämtar jag kunde inte somna om, så jag gick upp samtidigt som frugan. Inga direkta planer för dagen, vädret får avgöra vad jag hittar på och värknivån förstås. Jag skulle gärna gå ut och leta gula kantareller, men vet inte hur långt jag klarar att gå med den här värken.

Det kom en obehaglig och tragisk nyhet i morse, en av vår pojkes tidigare klasskamraters lillebror har dött, oklar orsak än så länge, han var 14 eller 15 år.

Anmäl
2017-09-14 08:33 #6 av: Maria

#5 Åh så hemsktLedsen Det känns inte rättvist när så unga människor dör.

/Maria

Anmäl
2017-09-14 17:45 #7 av: PeterTM

Pojken har tagit sitt liv, bara 14 år Gråter

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.