Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 285 ggr
Maria
2017-09-11 07:27

Godmorgon måndag 11 september

Godmorgon från ett grått Göteborg

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
2017-09-11 07:36
#1

Gomorron från ett någorlunda soligt Västerås , , 12 grader , säkert kyligt , 

ska cykla iväg sen strax före halv 9 , vill inte cykla som en "tok" 😃 så man blir svettig första dagen!!!  Ska bli såå spännande med denna kus/ utbildning . Vad detta ger mig . Kock/ kallskänka . 1 år . 🙂 

Som dem har dragit ihop , för den är egentligen på 3 år. 

Är såklart lite nervös , , 🙂 men förvämtansfull!!! 🙂

HH 🙂

Mooniq
2017-09-11 08:01
#2

Mårning!

#1 - det kommer att bli jättebra och säkert superkul. Kock/kallskänka är ju skapande och mat är något de flesta av oss älskar - så fram med energin och fantasin - skapa, lär och trivs 🙂

Jag softar på fm och jobbar em. lyssnar på nyheterna om Hasse Alfredsson och den gubben gillade jag. Världens bästa humor, det blir nog lite youtube'ande och lite skratt senare åt Malte Lindeman-historierna.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
2017-09-11 08:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Godmorgon! Solen tittade in för en stund sen men nu är den på väg nnnågon annanstans.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
2017-09-11 08:06
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Märkligt mörkt kort det blir.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2017-09-11 17:11
#5

#1 Hoppas att det gick bra idag.

Jag har äntligen fått min ryggsäck jag beställt. Var tvungen att kontakta Fjällräven för jag hade inte fått någon avisering.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
2017-09-11 19:15
#6

Hej i kvällen , 😀 #2 , #5 - Det gick så bra!! 😀 Trevliga kurs kamrater + en härlig kock ! Det va en Intro såhär 1:a dan , Visst är det så att mat är på 'Tapeten' 😀 Och så kul att få lära sig detta från grunden , Jag är så nyfiken på allt , så det kommer att gå som en dans. 😀🌻💃🏻 Kram Kram 😀🌺

HH 🙂

Annons:
Maria
2017-09-11 19:52
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#7

Här kommer min ryggsäck. Grön såklart haha.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
2017-09-11 20:24
#8

#7 fin var den!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Maria
2017-09-11 20:57
#9

#8 Ja de har väl sett likadana ut i alla år. Den väger i alla fall ingenting. Min nuvarande läderryggsäck är ganska tung i sig själv.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Upp till toppen
Annons: