Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 451 ggr
Maria
9/9/17, 7:36 AM

Godmorgon lördag 9 september

Godmorgon på er från ett Göteborg i hällregn. Det känns som om det regnat hela natten. I alla fall de gånger jag varit uppe.

Idag ska vi veckohandla som vanligt och jag är i behov av två pyjamasar😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
9/9/17, 7:40 AM
#1

Godmorgon Har själv funderat på pyjamas eller ett långt nattlinne. Men hittar inget jag gillar. Hoppas du hittar något.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Maria
9/9/17, 7:42 AM
#2

#1 Jag gillar ju gammaldags flanellpyjamas med långa ben och skjorta till med långa ärmar men det är svårt att hitta tycker jag så jag tar vad som helst som är bomull och täckande😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
9/9/17, 8:18 AM
#3

Morrn! Om den nu är så god. Grått som tusan ute men inget regn. Vår varmvattenberedare verkar inte värma vattnet. Jag hade kontakt med en servicekille igår och jag meckade med honom i luren men det funkar ändå inte. Nu kan man bara hoppas på sol för att få värme då vi har solfångare på taket till varmvattnet. Varför ska det alltid hända på en fredag?!!

Jag får fundera på en tur till svärmor och dusch men jag kan ju inte dra med mig min disk. Vi har ingen diskmaskin och att diska i 40-gradigt vatten är ingen höjdare.

Maria
9/9/17, 8:25 AM
#4

#3 Du får värma vatten på spisen😉 Så gjorde vi alltid förr i stugan innan vi skaffade varmvattenberedare.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
9/9/17, 9:08 AM
#5

#4 Jo, det har jag nog planer på. För disken då men för dusch är det ju inte så lätt. 😃

Maria
9/9/17, 9:13 AM
#6

#5 Nej det är klart blir svårare😃

Vi körde med tvättlappar och handfat på den tiden och så duschade vi emellanåt i gästhamnen i närheten där man kunde betala.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Fridaaaa
9/9/17, 9:59 AM
#7

Morgon!
Här är vädret tja sådär, som det varit sedan september började. Smått tråkigt nu med allt regn och gråa och trista.

Ikväll blir det jobb, bara 4 timmar, lite skönt, har inte samma ork just nu för långa pass :)

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[PeterTM]
9/9/17, 10:56 AM
#8

God formiddag 🙂

Här är dimgrått och mycket fuktigt både inne och ute, Just nu 14,7 °C. Här råder ett slags lugnet före stormen innan huset blir fullt av födelsedagsfirande gäster, kusiner med familjer som ska fira vår dotter som fyllde 15 igår.

flocken
9/9/17, 11:26 AM
#9

Iväg o fira svärmor i em. Fick order av yngsta sonen att jag ska ha klänning. Han ville oxå ha klänning för mina är så fina. Kör med rockabilly stilen på klänning. Sen på med höga klackar . Sen är man redo för allt. Plockat av fröna på mina solrosor. Spara så har man till nästa år.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

aggeelin
9/9/17, 11:50 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#10

godmorgon! När solen skiner är det riktigt varmt!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Tarotstollan
9/9/17, 9:41 PM
#11

#2. Maria , har du tittat inne på Cellbes, de har pyjamas och nattskjorta i flanell.
Funderar själv på att beställa därifrån.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Maria
9/10/17, 7:26 AM
#12

#11 Tack, det finns massor på nätet men jag vill gärna "känna" på tyget innan men jag får nog ge mig och handla på nätet ändå😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
9/10/17, 10:02 PM
#13

#12 jag vill också känna på det jag ska köpa. Och se det på riktigt. Hoppas slippa köpa på nätet även i framtiden

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
Upp till toppen
Annons: