Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 903 ggr
aggeelin
2017-08-22 07:56

Godmorgon tisdag 22 aug

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vilken strålande sommardag det är i vårt uterum! Det gäller att ta tillvara de små stunderna på dagen. Önskar dig en fin dag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
2017-08-22 08:01
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Vilken blomma!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
2017-08-22 08:16
#2

En lat morgon, börjar jobba kl 12. Har börjat röja bland kläder och lakan, handdukar, gardiner och annat onödigt som tar plats. Vissa saker/plagg har blivit liggandes och nu är det dags för en rensning. I området finns en religiös förening som tar emot persedlar och sen packar lastbil och åker till Estland/Lettland och delar ut på vissa ställen. Jag är inte religiös men Ordet är uppskattade för sin insats. Känns bättre att lämna grejor till dem än att lägga i de gula containers där sen kläder säljs.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2017-08-22 08:26
#3

Godmorgon på er från ett soligt Göteborg med 19 grader.

Vacker blomma Agge

Mooniq, Jag brukar lämna grejor på Erikshjälpen. Alltid skönt att rensa.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
2017-08-22 08:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

God morgon 🙂

Uppe 7 idag, soligt ute, tranorna tutar öronbedövande och gässen kacklar, lite höstdisigt och bara 10 grader, men trots att jag inte somnade förrän efter 02 vaknade jag och kunde inte somna om.

Här har vi en verksamhet som kallas Solrosen att lämna till. Den drivs till förmån för samhällets svaga och bara såna som inte passar in någon annanstans jobbar där. De tar emot nästan allt och är det stora grejer kommer de och hämtar. Sedan säljs det i deras butik och där finns också ett kafé.

Mooniq
2017-08-22 09:30
#5

Bra med återbruk och second hand. Känns bra att hjälpa - även om man lämnar till en organisation att förmedla det. Moder jord blir glad oxå, det slösas enormt på jordens resurser - lästa nånstans att till ett par jeans används mellan 4-7 kg kemikalier av olika slag 😮och enorma mängder vatten. Jag köper sällan kläder, har inget modeintresse direkt.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
2017-08-22 11:24
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#6

Jag brukar lämna kläder och annat till Röda Korset. Det är bra att rensa ut ibland. En del saker blir över tid inte använda eller passar inte längre.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
flocken
2017-08-22 16:38
#7

Tålamodsprövande unghund. 1.5 år och 40 kg. Får man hänga upp dom i taket? 😂

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mooniq
2017-08-22 18:55
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Idag fick jag ett trevligt paket. En tjej som jag lärt känna på facebook virkar och jag beställde en ullsjal som hon gjort - och jag bara älskar den.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
2017-08-22 20:33
#9

Åh så fin sjal.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
2017-08-23 08:40
#10

Underbar sjal! Älskar färgerna.

Upp till toppen
Annons: