Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 532 ggr
Maria
8/20/17, 7:26 AM

Godmorgon söndag 20 augusti

Godmorgon på er alla från ett Göteborg med sol😮 men en del moln som lurar. Det är 15 grader.

Idag ska vi på födelsedagskalas.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
flocken
8/20/17, 8:20 AM
#1

Godmorgon Solen skiner och ser ut att bli en fin dag. Trött efter kalaset igår kväll. Men god mat o god dricka och många skratt.

…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes

Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering

Mooniq
8/20/17, 8:43 AM
#2

Mårning. Läste nån nyhet att det haglade i Gbg igår och att vissa hagelkorn var ca 2.5 cm i diameter - dom gör ont 😕 idag blir det en tur till Gbg och jag hoppas på bara regnskurar. En lat söndag utan några måsten.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
8/20/17, 8:45 AM
#3

#2 Det haglet har jag missat. Kanske väldigt lokalt?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Mooniq
8/20/17, 9:01 AM
#4

#3 det var det nog, tror bohusläningen delade en artikel via facebook. 

http://www.bohuslaningen.se/nyheter/v%C3%A4stsverige/hagelskur-drog-in-%C3%B6ver-g%C3%B6teborg-1.4550477

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Maria
8/20/17, 9:03 AM
#5

#4 Bohusläningen är en trevlig tidning. Den läste jag förr.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

JMW
8/20/17, 9:04 AM
#6

Morrn! Soligt här också. Lite snålblåst och 15 grader men ändå ganska fint.

Jag jobbar hemma hela dagen. Mycket som ska sys.

Annons:
Maria
8/20/17, 9:50 AM
#7

Jag tror bannemig min medicin hjälper denna gången. Jag har mått förvånansvärt bra några dagar, Knappt jag vågar skriva det…😃

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

aggeelin
8/20/17, 9:52 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Godmorgon! Solen skiner - en vacker sommardag!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
8/20/17, 9:54 AM
#9

Godmorgon, , eller go förmiddag 🙂 

Har inte sovit så bra på några dagar.  

Såklart att man ska göra sig illa när man har massor att göra, packa inför flytt i Oktober , städa . mm.  

Jag höll på med hallen, , skulle byta om till något lättare , shorts och snavade över skoställningens vassa kant , , slog i ryggen ordentligt , Ajaj. .  förbannat oxå.  

Får smörja mig med voltaren till natten , om jag ska kunna sova, , kommer knappt i och ur sängen, , får gå o ranta runt , , pust. . 😈 

NU en promenad . Önskar er en toppen mysig Söndag ! 🙂

HH 🙂

Maria
8/20/17, 10:23 AM
#10

#9 Aj då. Hoppas det ger med sig snabbt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

[PeterTM]
8/20/17, 12:37 PM
#11

Gomidda 🙂

Här har varit soligt hela förmiddagen, men nu kommer regn och det blåser så man inte kan stå rak. Hoppas frugan har medvind hem, hon har cykelhelg med sina kompisar, tror det är 6 mil hem från där de övernattat.

aggeelin
8/20/17, 5:42 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#12

Jag har varit på matmarknad idag. Mycket gott att smaka.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Upp till toppen
Annons: