Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 398 ggr
aggeelin
8/15/17, 8:20 AM

Godmorgon tisdag 15 aug

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! En härlig soldag på ingående!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
8/15/17, 8:25 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

Solen skiner på tomaterna! Vi har fått mycket tomater och mer kommer det!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Soligajag1
8/15/17, 9:36 AM
#2

Gomorron i stugorna 🙂

Jag har med varmt o gott här. ☀️ Måste ut med mitt kaffe o bok, njuta!!!

HH 🙂

aggeelin
8/15/17, 11:31 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Våra orange goda bifftomater Orange queen.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
8/15/17, 11:38 AM
#4

God middag 🙂

Sovit, sovit och sovit lite till, men inte mer än åtta timmar ändå, för jag somnade först runt halv tre i natt. Här är soligt och fint och 17 grader. 

Nu har jag haft så förbenat ont i ryggen och i ljumskar, höfter, ben, att jag börjar misstänka att det är smärtmedicinen som orsakar delar av smärtan. Tanken har grott hos mig en tid nu eftersom smärtan bara verkar eskalera, den blir värre hela tiden och det är emellanåt så illa att jag inte kan gå alls. Idag har jag skippat all sån medicin för att se vad som händer.

Soligajag1
8/15/17, 1:06 PM
#5

God Middag 🙂

#4 Stackare där, , Hoppas att det är medicinen som orsakar din värk.Håller 

tummarna att du får en bättre dag o framförallt en bättre nattsömn. 

Massor med Värmande kramar// 🙂🤗☀️igajag_1

HH 🙂

Maria
8/15/17, 2:03 PM
#6

God eftermiddag. Vi har haft min bror och svägerska på besök så jag har varit lite frånvarande.

Hoppas att din teori hjälper dig Peter.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Tarotstollan
8/15/17, 9:03 PM
#7

Hoppas på bättring för dig Peter!🤗

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[PeterTM]
8/15/17, 10:30 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#8

Dagen har varit sisådär, rätt mycket värk, men ändå klarat att ta mig fram hyfsat. Allra värst är att ta första steget efter att ha stått stilla i några minuter, ahhh! 😮

Vågar inte plocka bort alla mediciner på en gång, då kanske jag får tillbaka de vansinniga smärtorna jag hade i handen under hela hösten (Gabapentin), men Targiniq struntar jag i fortsättningsvis, för det tror jag är en elak jäkel. Dessutom vet jag ju inte vilken som är boven om jag får effekt av att ha plockat dän flera på en gång.

Har varit iväg och gjort en massa ärenden idag och sedan donat lite med skinnhölstret, fixat en stödrem som håller ihop fram- och bakstycke. På torsdag ska jag färga in den och sedan laska ihop. Därefter tänker jag försöka kränga alstret med en revolverkopia i. 

Provade att sälja pickan förut, men blev utslängd både av Blocket och Tradera. Man får inte sälja något som kan misstas för en riktig, men man får sälja en riktig revolver. Märklig logik tycker jag.

Tarotstollan
8/15/17, 10:40 PM
#9

Ja, det var märkligt! 🤔 
Allra helst om du får ett vapen riktat mot dig, så misstänker jag att om någon frågar "var det ett riktigt vapen eller en plastkopia?" att man inte kan svara på det! Ironiskt menat nu!

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Upp till toppen
Annons: