Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 442 ggr
aggeelin
8/14/17, 8:13 AM

Godmorgon måndag 14 aug

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon! Idag är der verkligen gråväder!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Annons:
aggeelin
8/14/17, 8:23 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1

någon minut senare är solen på väg! Enligt prognos ska det bli riktigt fint idag. Lite synd att vara på jobbet då.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

aggeelin
8/14/17, 8:26 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Det går inte att få med på bild riktigt men nu är det strålande sol mot mörk bakgrund.

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

Mooniq
8/14/17, 8:48 AM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#3

Mårning alla. Idag är det sista semesterdagen, solen är på gott humör och jag har klarblå himmel. Igår bakade jag lchf-bröd för första gången på väldigt länge. Hälsade på en kompis igår och hon berättade att hon fått högt blodtryck och att läkaren rått henne till att dra ner på kolhydraterna - så jag fick en liten kick o bakade bröd o tog med till henne. Brödet består av mald sötmandel, ägg, ost, fiberhusk & bikarbonat.

Värmen lyser med sin frånvaro men det blir en fin dag i Munkedal, så jag har bestämt mig för en ute-dag med promenader o ev fikarast hos kompisar.  Lite trist att den riktigt sommarvärmen inte funnits - men å andra sidan - det har varit relativt skönt lagomväder i år ändå.

Luktärtorna börjar blomma - de har varit supersega i år, men nu är dom på gång.

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

aggeelin
8/14/17, 9:06 AM
#4

#3 jag gör ett liknande bröd och det är gott och mättande!

Aggeelin / medarbetare på Livskvalitet

[PeterTM]
8/14/17, 5:19 PM
#5

God eftermiddag 🙂

Soligt hela dagen, just nu börjar molnen öka på så smått, det ska bli sämre väder imorrn bara för att jag är ledig. Dialysen har gåt bra, slut på sommartiderna där nu, så de vanliga rutinerna är åter i bruk, dvs att jag får gå upp 04.30 för att hinna med allt innan sjukresebilen kommer 06.40.

I morse hade jag mer ont än vanligt och nu när jag kom hem var det precis att jag tog mig in från bilen utan hjälp, helvetisk värk i ryggen och benen. Hoppas att jag slipper vänta alltför länge på smärtcentrums utredning om jag kan få medicinsk cannabis.

Upp till toppen
Annons: