Annons:
Etikettdagens-hälsning
Läst 521 ggr
Maria
8/13/17, 7:38 AM

Godmorgon söndag 13 augusti

Godmorgon på er. 

Göteborg har idag mulet och 15 grader.

Min bror och svägerska kommer och hälsar på. Det ska bli trevligt med besök.

Skönt med någon som man känner så väl eftersom jag känner mig lite krasslig. Då kan man bara vara sig själv.🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Annons:
Soligajag1
8/13/17, 8:45 AM
#1

Gomorron 🙂 

Här är det med mulet , men varmt dock, 15 + , 

Min pappa är hos mig nu , vi har ätit nygräddade plättar med ett glas mjölk. 

Han åker hem ikväll. Före det kommermin son och hälsar på , då äter vi tillsammans. Det ska bli trevligt !  🙂

HH 🙂

Maria
8/13/17, 8:47 AM
#2

#1 Det låter trevligt. Gott med plättar🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Maria
8/13/17, 9:09 AM
#3

Idag är vårt lilla barnbarn tre veckor. Han är sååå fin❤️

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Soligajag1
8/13/17, 12:33 PM
#4

#0 Förstår att du tycker att det är skönt att det är någon du känner som kommer och hälsar på . Man kan vara "sig själv" 🙂

Ja, pappa blir så glad när han får vara hos oss barn ibland, kommer ifrån ålderdomshemmet ! 🙂

Nu har jag bakat bullar , vi fikade tillsammans , pappa kollade på friidrotten. 🙂

HH 🙂

[PeterTM]
8/13/17, 1:19 PM
#5

God eftermiddag 🙂

Här småregnar det, så det blir mest inomhusaktiviteter idag. Jag pysslar lite med mitt hölster, ska färga in skinnet till remmen och putsa upp mässingsspännet till den.

Har lite problem med en av mina slingersvansar. Gamlingen "Röde Orm", drygt 17 år, har ätit dåligt sista året och tappat ungefär en tredjedel av sin vikt. Han vill inte ha vuxna bytesdjur längre, så jag försöker med flera mindre, men det innebär för liten mängd foder ändå, så jag måste försöka få honom att ta något annat. 

Jag vet att man kan köpa frysta daggamla tuppkycklingar, så nästa gång jag handlar ska jag köpa några såna och prova.

Upp till toppen
Annons: